21 whats going on?🐚

208 13 0
                                    

Rumah/malam

Penatnya..Semua orang tiada. Aku mandi dan lepas itu aku pakaj baju T lengan pendek dan short pant.

Aku turun bawah dan menuju ke dapur. Aku masak ramen. Lepas siap, aku bawa ramen yang ada dalam periuk dan air ke ruang tamu.

Aku hidupkan TV.

Tengah syok2 makan, boleh pula orang ketuk pintu.

Ishh..kacau je la😤

Aku buka pintu juga. Terkejut aku sebab yang ketuk pintu tadi..

"Yoongi?! Awak nak apa?"

Yoongi hanya ketawa. Errghh..bau mulut dia, arak!!

Tiba2, Yoongi tolak badan aku ke dindingsebelah pintu😖

Sakit woo..😫

"Awak ini dah kenapa hahh?"

"Hehehehe..aku..aku nak kau..heheh.."

"Yahh..apa awak cakap ini? Awak jangan macam2!"

"Heheh..jangan takut..arrgghhh.."

Aku nampak Yoongi dah jatuh tersungkur kena tumbuk dengan Taehyung.

"Kamsahamnida, kau datang tepat pada masanya!"

Badan aku menggigil. Takutlah, tiba2 je Yoongi macam itu.

"Haeng Ah, malam ini awak teman Soomi tidur..biar Oppa jaga Yoongi dekat ruang tamu ini..aku dengan Yoongi tidur sini malam ini, tau?"

Aku sekadar menganggukkan kepala, tak boleh nak cakap..trauma sekejap😱

Pagi

Aku bangun awal untuk sediakan sarapan.

"Mianhae sebab terkasar dengan kau"

"Gwaenchana, awakkan mabuk semalam..lagi pun awak bukan sengaja.."

Yoongi pegang lengan aku yang ada kesan lebam semalam. Kuat dia genggam tangan aku..😳

Yoongi tolak aku ke dinding..lagi. Muka dia makin dekat dengan leher aku.

"A..apa awak nak bu..buat ini?"

"Aku nak gigit leher kau"

"Aniya, saya tak benarkan awak gigit saya! Awak dah buat salah, lepas itu senang2 je nak gigit saya!"

"Tapi..tapi..tapi.."

"Tapi apa lagi? Sudahlah itu, awak. Saya dah penat! Pergi duduk dekat sana, saya nak sediakan makanan!"

Yoongi mencebik..Ok, fine!

"Huarrgghhhh.."

Terkejut aku bila dengar ada orang mengeliat. Kuat pula itu.

"Oii..anak dara! Dahlah bangun lambat..boleh pula mengeliat macam itu..malulah sikit, ada namja dekat sini!"

Aku menegur Heng Ah. Masa Haeng A mengeliat itu,baju dia terangkat sikit nampak badan dia.

Si Yoongi ini pula dia pergi pandang. Aku baling sudip ini kang. 😤😤



+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

"Kamsahamnida!"

Aku bawa beg plastik jalan atas jejantas. Aku pandang jalan raya dekat bawah.

Aku letak plastik dekat bawah. Aku naik atas palang tepi jejantas ini. Aku berdiri sambil depakan tangan, aku tutup mata aku.

Orang ramai yang lalu dekat bawah mula riuh sebab diorang ingat aku nak bunuh diri.

Bila masa aku nak bunuh diri daa..😒😒

"Soomi!!"

Aku rasa ada seseorang peluk pinggang aku dari belakang. Air mata aku mengalir dengan deras..aku rasa tenang sangat bila dia peluk aku.

Wait!! Aku tersedar.

Aku tepis tangan yang melingkar pada pinggang aku. Tiba2 aku tergelincir dan tangan aku sempat capai tangan dia.

"Yahh..pegang kuat2 nanti jatuh!!"

Yoongi tarik aku bawa naik ke atas jejantas balik. Orang ramai ambil gambar dan video aku hampir2 jatuh.

"Yahh..kau ini kenapa hahh? Nak mati sangat ke? Kalau marah dekat aku sangat, jangan sampai kau nak bunuh diri!! Itu kerja gila namanya!!"

"Ani..aniya..saya bukan nak bunuh dirilah..Saya saja berdri atas ini tadi.."

"Kau ini memang suka menyusahkan orang lain, kan? Kau tahu tak aku dah mula cintakan kau?!! Aku taknak orang yang aku sayang pergi tinggalkan aku dengan cara macam ini!! Kau faham tak?!!!!"

Yoongi tengking aku semahu2nya. Yang peliknya,aku hanya membiarkanYoongi tengking aku.

Gwaenchana, sis rela! 😌😌

Aku cepat2 bangun dan ambil balik beg plastik tadi. Aku berjalan laju meninggalkan jejantas yang menjadi saksi kemarahan Yoongi dilepaskan terhadap aku.

Aku balik rumah. Aku letak kasut atas rak kasut. Aku letak beg plastik atas meja dapur.

"Soomi, apa ini?"

Aku pandang video dalam phone yang Omma tunjuk. Membulat mata aku sebab itu video aku hampir2 jatuh tadi.

Cepat betul tersebar video dan gambarlah..😱😌

"Itu..itu.."

"Itu apa?"

"Mianhae Omma!! Soomi yang salah!! Semua salah Soomi..Soomi tak sepatutnya buat macam itu pada Yoongi..Soomi bersalah sangat!!"

Aku peluk Omma aku dan menangis semahu2nya pada bahu Omma.

"Apa yang kamu dah buat?"

"Soomi.."

Aku ceritakan semuanya pada Omma dari aku kena culik sampai aku balik.

"Omma rasa kamu kena maafkan dia..Omma rasa dia yang terbaik untuk! Kamu fikirlah baik2"

Aku sandarkan kepala pada bahu Omma. Aku rasa aku kena..






Continue...

Nak tahu kena next part..

Soomi maafkan ke tak?😝😝

Thanks for read my book..Thanks to readers because u all vote and comments this book..Yeaayyyy..

Hope dapat sambutan, ok!🎉🎉🎊😘😘

vote please
Comment please

WHY ME?! [VAMPIRE]Where stories live. Discover now