32 Hate you!!😫

154 10 0
                                    

Soomi POV

Eiii..geram! Menyampah aku, Yoongi pula boleh dia layan lagi yeoja itu?!!

"Tak guna!"

Aku mendengus geram. Aku jalan perlahan lalu dekat jambatan. Apa?

Jangan ingat aku nak bunuh diri lagi pula!😂

"Cik?"

"Kau nak apa hahh?!!"

Aku berpaling ke belakang dan apa yang buat aku terkejut, orang itu ialah Haeng Ah.

"Kau rupanya Soomi! Ingatkan siapa, kalau aku tahu kau nak bunuh diri baik aku tak payah tegur tadi"

"Kau ini! Aku bukan nak bunuh dirilah. Aku tengah stress, geram tahu!!"

"Waeyo?"

"Kita pergi minum nak?"

"Aku on je"


Cafe'

"Dah lama tak jumpa kau, Haeng Ah! Rindu.."

"Eii..geli aku, aku baru je balik dari London. Hahh..story la pasal tadi itu!"

"Okay2, tadi masa aku nak hantar bekal makanan pada Yoongi..aku nampak dia berbual dengan staf dia, mungkin"

"Berbual je..tu pun nak cemburu ke?"

"Hey, kalau kau dekat tempat aku pun kau cemburu jugalah! Lepas itu aku nampak, staf itu duduk atas paha Yoongi. Kau rasa? Yoongi boleh dia layan lagi yeoja itu! Eiiiiiii..."

"Perlahan sikit suara kau itulah! Semua pandang!"

"Haeng Ah..isk..iskk.."

"Weyh, janganlah menangis! Mana tahu staf dia itu sengaja nak goda ke?"

"Hmm..biarlah! Aku dah tak larat! Nak baliklah, kau nak ikut tak? Kau kan dah lama tak jumpa anak2 aku!"

"Nae, anak2 kau dekat rumah Besar ke?"

"Nae"


Rumah Besar

Rumah ini guna duit aku, Yoongi, Jimin dan Yoori. Rumah ini sekarang ada Mr dan Mrs Park, Mr dan Mrs Min, Jimin, Yoori, Yoongi, anak2 aku dan aku.

Maknanya semua tinggal dekat sini. Best kan? Hehe..

"Budak2!! Omma dah balik!!"

Anak2 aku berlari ke aku dengan mulut comot. Waa..makan kek coklat tak ajak!

"Omma2, tadi Appa call nanya Omma deyat mana, kitolang cakap Omma keluars hantars bekal deyat Appa!"

"Ouhh..gwaenchana, Omma tak jadi nak hantar bekal pada Appa kamu. Hahh, tadi kamu berdua nak bekal ini, kan? Kita makan palli!"

"Yeayy..Omma the best!"

Aku tergelak melihat gelagat anak2 aku ini. Comel je diorang ini tahu.

Haeng Ah dah pergi ke dapur berbual dengan Mrs Park dan Mrs Min. Hmm..aku tak boleh lupakan pasal tadi ok!

Marah ini..marah ini..sis geram😤

Aku duduk atas sofa sambil main phone aku dan on instagram.

Yoongi ada post gambar baru,  kau fikir kau handsome?!!!

"Huh..kau pergi makan dengan Jimin? Bila dia post gambar ini?"

2 minit yang lepas?!!!

"Nampak sangat diorang baru makan. Gwaenchana2..kita tunggu dia balik, aku nak penjelasan, TITIK!!"

WHY ME?! [VAMPIRE]Where stories live. Discover now