Jimin POV
Lepas tutup pintu pintu, aku ikat tie aku depan pintu sambil memandang pintu bilik Yoori.
"Hmm..dah bangun ke belum agaknya, hehh?"
tok! tok!! tok!!!
Takde sahutan. Apalah, takkan belum bangun lagi?
Aku keluarkan kad bilik Yoori. Hehehe..sebenarnya kad bilik Yoori ini aku ada dua.
Klik!
"Yoori-ah?"
Aku melangkah masuk ke dalam setelah membuka pintu.
"Uishh..gelapnya!"
Aku tekan suis lampu dan aku memandang ke katil. Yoori masih lagi selubung dalam selimut.
"Yoori, ireona.."
"Errmm.."
"Kalau Yoori tak bangun, saya baring sebelah Yoori"
Tiada sebarang reaksi dari Yoori. Ok, Yoori yang nak!
Aku baring sebelah Yoori dan selimutkan badan aku sekali.
"Ireona.."
Aku tersengih jahat. Aku peluk pinggang Yoori, mula2 Yoori bergerak perlahan2. Lepas itu, aku terasa perut aku senak gila.
"Aduhh.."
"Haa..mianhae, Oppa..Yoori tak sengaja..😅"
"Akhh..uhuk..uhukk..pergi..pergi bersiap cepat, ada lagi setengah..ja..jam.."
"Ok2!!"
Yoori berlari anak masuk bilik air sambil bawa tualanya. Aku keluar dari bilik Yoori. Aku masuk ke dalam lif dan turun ke kafe, aku tunggu Yoori dekat situ.
Yoori POV
Aku siap2 pakai baju dan mekap sikit muka aku.
"Ehh.."
Aku buka pintu almari dan amik plastik yang ada darah dalam itu. Almari pun boleh.
"Emmm..sedap!"
Aku letak balik plastik dalam almari. Aku turun ke bawah.
"Oppa!!"
Aku menjerit panggil Jimin. Aku tekup mulut aku.
"Mianhae, Oppa!"
Habis mulut Jimin, aku menjerit panggil dia sampai air dia minum tertumpah kena mulut dia😂
Aku keluarkan tisu dari dalam beg tangan aku. Fail yang aku pegang, aku letak atas meja.
Aku lapkan mulut Jimin. Aku rasa jantung aku macam nak tercabut sebab muka dia dekat sangat dengan aku.
Aku dapat rasa nafas dia menerpa ke muka aku. Aku berdehem.
"Ehem.."
Jimin nampak macam tersedar. Tiba2 Jimin sentuh bibir aku.
"Eo?"
"Ini..ada darah!"
Dia lap bibir aku guna jari dia. Aku terkedu sekejap bila pandang muka dia yang kyeopta itu, buat aku tergoda.
Sabar, Yoori!
"Kajja, nanti lambat pula!"
Aku mengangguk dan ambil fail atas meja kafe. Aku dan Jimin menuju ke kereta.
🐣🐣🐣"Jadi, kami perlukan lagi 30 bungkus simen untuk lengkapkan bangunan ini, Tuan!"
YOU ARE READING
WHY ME?! [VAMPIRE]
VampireSebuah keluarga vampire dibuang oleh ketua vampire kerana satu kesalahan besar. Keluarga vampire ini tela dibuang ke bumi, dan mereka hidup atas nama keluarga Min. Setelah lama hidup di bumi..hidup keluarga Min bertambah ceria dengan adanya seorang...