"Yang ni cantik tak? "Soal Kyulkyung sambil membelek dress perkahwinan di dalam sebuah butik.
"Apa pun yang awak pakai tetap nampak cantik, " Minygu menggosok ubun² Kyulkyung.
Kyulkyung tersenyum.
"Saya try yang ni ya? "
Mingyu mengangguk.
Kyulkyung masuk ke dalam fitting room. Setelah beberapa minit dia keluar dengan memakai dress yang menjadi pilihan hatinya.
"Sayang.. Okay tak? "Kyulkyung memusingkan tubuhnya berapa kali.
Mingyu terpegun melihat kecantikan Kyulkyung. Mingyu berdiri sambil tersenyum lalu mendapatkan Kyulkyung. Pinggang ramping Kyulkyung dipaut.
"Cantik sangat. Saya tak sabar nak tengok awak pakai macam ni waktu wedding nanti".
Kyulkyung tertawa kecil.
"Ada² je awak ni. "
Mingyu melepaskan pautan lengannya di pinggang Kyulkyung.
Seorang pekerja wanita di butik itu tersenyum melihat mereka.
"So, bakal isteri Mr. Kim nak yang ini? "Soal wanita tersebut.
"Ya. Dia nampak sangat sesuai dengan dress ni. "
"Wah.. Sesuai lah, dengan Mr. Kim. Sama cantik sama tampan. "
Mingyu dan Kyulkyung memandang antara satu sama lain. Mereka ketawa kecil dan mengucapkan terima kasih kepada wanita itu.
"Okay. Kami dah sediakan saiz dan warna untuk pengantin wanita. Mari ikut saya ke kaunter pembayaran. "
Tanpa banyak kata, Mingyu dan Kyulkyung membuntuti wanita tersebut ke kaunter.
Setelah memilih warna dan saiz yang sesuai, Kyulkyung menyalin semula dress pengantin kepada dress biasa.
Sebaik sahaja semua selesai, mereka beredar dari butik tersebut.
Bersambung...
☆☆☆
Guys!! Rose akan muncul x lama lagi.
Teruskan membaca.
Sorry sgt² sebab eyra lambat update. Eyra busy sgt. Sorry ehh. 🙏Lagi satu, mianhae.. Part ni pendek. Huhu
YOU ARE READING
[✔]Only You(K.M & K)
FanfictionMingyu telah memulakan kehidupan baru bersama Kyulkyung. Namun, tidak lama kemudian kekasih lama Mingyu datang dan mengganggu kehidupan Mingyu.