1. Kapitola

397 6 0
                                    

Cara sa ocitla na tmavej dlhej chodbe. Mala strach, pretože nič nevidela. Srdce jej prudko bilo. Rozhliadla sa okolo seba. Nachádzala sa v nemocnici. Vlastne kedysi to bola nemocnica, všetko tam bolo staré a roky nepoužívané, no ešte stále tam bolo cítiť nemocničný pach. Začula výkrik. Neisto sa rozbehla k miestu, odkiaľ ten zvuk vyšiel.

„To srdce je moje!" povedal Daniel. Cara vykríkla. James, ležal na zemi a z hrôzou sa pozeral na Danielovu tvár. Daniel sa nenávistne pozrel na Jamesa. Cara zo strachom sledovala situáciu, nevedela sa pohnúť ani odvrátiť pohľad. Nakoniec zo seba dostala.

„Dany? Ako ... Ty žiješ?" no on nereagoval, akoby ju ani nepočul. S jednou rukou, pridržiaval Jamesa aby sa nemohol pohnúť a druhú mu priložil k hrudi. James sa vyplašene pozrel na Danielovú ruku.

„To srdce je moje!" znovu zopakoval Daniel a pomaly zaboril svoje prsty do Jamesovej kože. James zastonal a vykríkol bolesťou, keď mu ruka prešla cez hruď.

„Nieeeee." Vykríkla Cara.

„Cara, Cara, som pri tebe, bol to len zlý sen." Upokojoval ju James. Cara chvíľku dezorientovane pozerala po miestnosti. Cítila Jamesov príjemný dotyk. Zadívala sa na jeho hruď. Pomaly sa dotkla jeho tetovania a jazvy, ktorá mu tam ostala po operácií.

„Cara, bol to len sen." Zopakoval potichu James a pobozkal ju na čelo. Vtedy do miestnosti nabehol Charlie.

„Je všetko v poriadku?" vyplašene sa pozrel na svoju dcéru, ktorá obdivovala Jamesovu hruď. James sa pozrel na Charlieho a len prikývol.

„Zlatíčko, je to v poriadku. Čo sa ti snívalo? Čo ťa tak vyplašilo dcérka?" spýtal sa otcovským tónom a pomaly prišiel ku Carinej posteli. No Cara nereagovala.

„Bude spln, zmení sa." Potichu zašepkal James, Cara začala prudko točiť hlavou na protest. No ruku stále držala na Jamesovej hrudi, mala dobrý pocit s toho keď cítila tlkot jeho srdca.

„Nie, nebol to taký sen." Odvetila Cara. James a Charlie sa na seba pozreli.

„Bolo to ... Nemyslím si že to bol sen pred premenou. Ten sen si predstavujem inak. Toto bolo niečo zvláštne." Dodala Cara.

„Cara, nevieš aké to je zažiť taký živí sen, máš pocit akoby to bola realita." Odvetil James a jemne sa dotkol jej ruky.

„Veď práve, to by som nevedela že snívam ale toto bolo akoby to bola skutočnosť ale ja som tam nebola, mohla som len sledovať situáciu, ty ani ..." Cara sa zasekla a pozrela sa do zeme.

„Kto bol ešte v tom sne?" spýtal sa Charlie a pozrel sa na Jamesa.

„Bol ..." Cara sa celá roztriasla. „ ... bol tam ešte Daniel." Všetci zmeraveli, v miestnosti ostalo ticho, každý pozrel na každého. Charlie odišiel do pracovne, kde sa rozhodol počkať na Jamesa, ktorý upokojoval jeho dcéru. Po približne pol hodine sa vo dverách zjavil James.

„Čo sa jej snívalo?" naliehal Charlie. James vyplašene prešiel ku stolu, ktorý kedysi patril Charliemu.

„Daniel ma zabil. Vyrval mi srdce z hrude a Cara sa na to musela pozerať. Má strach že Daniel to takto nechcel, to čo pre mňa spravil nebolo dobrovoľné." Ustráchane povedal James a začal prehadzovať papiere, ktoré mal na stole.

„Vyrovnáva sa ešte stále s jeho smrťou. Znamenal pre ňu veľa a ty nemusíš mať pochybnosti, môj syn to spravil dobrovoľne. Vždy mal veľký zmysel pre dobro." Odvetil Charlie a sadol si na pohodlnú stoličku pri stole a sledoval Jamesa, ktorý niečo hľadal.

„Tu to je!" víťazne sa pozrel na papier, ktorý tak dlho hľadal.

„Charlie, musíme jej to povedať. Ona sa o nič iné nesnaží. Chce nájsť škótske vlčice, pretože jej to povedal Daniel, že tam nájde mamu a je to jeho posledná vôľa. Už prešiel skoro rok je na to pripravená a ten sen. Hľadajú ju." Charlie sa nahnevane pozrel na mladíka.

„James, pochop, je to moja dcéra a snažím sa ju len chrániť. Nechcem aby ich našla alebo oni našli ju. Neželám si to." Charlie zvýšil tón.

„Chceš ju chrániť, tak ako minulý rok? Bála sa ti pozrieť do očí a všetko robila za tvojím chrbtom, lebo ty si mal iný ciel. Išlo ti len o oživenie toho monštra a kvôli tomu si prišiel o syna. O čo ti ide tento raz?" nahnevane sa pozeral na Charlieho.

„Ty to nechápeš, James. Priznal som chyby a ťažko som ich oľutoval ale čas sa vrátiť nedá. Musíme sa zmieriť s tým čo sa tu deje. Ty si vďaka môjmu synovi živí a vďaka Murrayovi si alfa. Všetko to zlé mala v sebe niečo dobré. Ver že Care, nechcem ublížiť. Chcem ju chrániť. Som jej otec, James." Pozrel sa na Jamesa, ktorý mal v očiach strach a nesúhlas.

„Cara je moja láska a nechcem aby si musela prejsť niečím podobným ako minulý rok. Som tvoja alfa a všetko čo plánuješ zo svojou dcérou ti zakazujem. Spravím to čo ja uznám za vhodné." Dopovedal James, Charlie sa stiahol a len prikývol svojej alfe. Vtedy si uvedomil ako veľmi sa tento chlapec zmenil.

„Musí to vedieť, všetko to je ešte horšie ako sme si mysleli." James ukázal na papier, ktorý hľadal. Pred tým ako sa zahľadel Charlie na papier pozrel na mladíka.

„Sľúb mi, že s tým ešte počkáš, kým to nepotvrdíme." James prikývol. Charlie sa zhrozene pozeral na papier pred sebou.

Duša vlkaWhere stories live. Discover now