19. Kapitola

63 2 0
                                    

Po niekoľkých týždňoch zotavovania si Cassandra nechala zavolať James a Daniela do pracovne, kde s nimi chcela prebrať ich spoločnú budúcnosť. Melissa, hneď ako sa dozvedela že Daniel je v Cassandrinej kancelárií ich nasledovala. Chcela vedieť všetko čo sa deje s jej synom.

„Chcete mi to povedať že sa nás viaže nejaká kliatba?" spýtal sa Daniel a neveriacky pozeral na Cassandru.

„Napriek tomu že sme Škótske vlčice, nemáme toľko informácií a Murrayovi ale čo vieme s určitosťou James mal zomrieť aby jeho duša odišla s nášho sveta naveky." Smutne sa pozrela na oboch mladíkov, pretože sama nevedela odpovedať na otázku, ktorú dostala.

„Vedela by som o niekom, kto o tomto vie viac ako by bolo treba. Môj manžel Charlie Haywood." Povedala Melissa a pozrela sa na zaskočené Cassandru.

„Niečo sa deje?" spýtal sa zvedavý Daniel, ktorý si tiež všimol jej zaskočenie.

„Tvoj muž sem prišiel pred časom aj s Oliverom Fayeom, chceli nájsť Jamesa a Caru a zobrať ich domov. Nemohli sme to dovoliť tak sme ich zavreli, dám ich sem zavolať." Jamesovi začala všetko dávať zmysel to preto sa nevedel s ním spojiť. Melissa sa nahnevane pozrela na jej alfu.

„Ako si to mohla spraviť? Veď za nič nemohli len chránil svoju dcéru a alfu, nič viac."

„Melissa, dobre vieš aké máme pravidlá. Postupovalasom len podľa nich, sledovali naše panstvo nemohla som to dovoliť." Obhajovala saCassandra.     

Duša vlkaWhere stories live. Discover now