„Mami, ja ... ja nie som si istá či sa tie veci chcem naučiť. Veď aj teba to všetko nikto neučil." Cara sa smutne pozrela na mamu, ktorá jej odhodila prameň vlasou s tváre a milo sa usmiala.
„Tie schopnosti si ťa nájdu Cara. Neodišla som len kvôli tvojmu otcovi ale aj za toto. Nevedela som to už ovládať, keď si sa narodila ... ubližovala som ľudom a nevedela som prečo. Mala som sny ..." Melissa sa stále dívala do očí svojej dcéry, no nedokázala to dopovedať.
„Mami nikomu si neublížila a ja nikomu neublížim tiež. Porosím nechaj ma odísť s Jamesom, prosím dovoľ mi to." Smutne porosila Cara.
„Nie Cara. Možno nie som najlepšia mama ale ak James má zomrieť tak zomrie tu a ty sa naučíš ovládať svoje schopnosti, či sa ti to páči alebo nie. Naozaj mi to láme srdce ale musíš byť pripravená aj na túto možnosť, miláčik." Utrela Care slzy s tváre a naznačila jej aby otvorila dvere, pred ktorými stáli.
„Daniel ho zabije, ako je to možné keď je mŕtvy?"
„Miláčik, neviem ale teraz choď dnu. Niekto ťa tam čaká, budeš prekvapená ale je to jediná možnosť ako sa naučíš to všetko ovládať." Povedala Melissa a zhlboka sa nadýchla. Cara sa vystrela a hrdo otvorila dvere, keď cez ne prešla bola prekvapená s toho čo vidí. Bola to malá miestnosť, steny boli kamenné a chladné. Pod malým oknom stála Cassandra a Stephenie, ktorá jej spolu s Jamesom pomáhala s premenou, naučili ju všetko potrebné ako sa ovládať pri ľuďoch a ako skrývať to že je vlkolak. No bola tam ešte tretia osoba, s ktorej ostala prekvapená. Na lôžku ležal James. V bruchu mal zapichnutú dýku. Videla že dýcha no aj tak jej vypadli slzy. Spýtavo sa pozrela na mamu.
„Cara, James sem nepatrí a len takto sa naučíš ovládať svoje schopnosti. Pretože na škótske vlčice nezaberajú všetky." Upokojujúcim tónom povedala Melissa.
„Ja ... my ... ja a James sme spojený ako že to čo sa mu stalo necítim?" spýtala sa šokovane Cara.
„To bude sérom, ktoré som mu dala včera, keď sme mali babský večer." Odpovedala Stephenie.
„Myslela som že sme kamarátky, že si dievča, ktoré sa tu nemá s kým baviť a chceš sa so mnou zabaviť a pritom si mala ma zaneprázdniť?" Cara šokovane pozrela na len o niečo staršiu Stephenie.
„Stephenie, spravila presne to čo mala, Cara. Nič čo ti povedala nebolo klamstvo, len sme museli rozdeliť teba a Jamesa. Stephenie mu pichla zmes prilbice a niekoľko ďalší rastlín, ktoré ho uspali a rozdelili vaše spojenie. Je to len dočasné, keď sa zobudí vaše spojenie sa znova nadviaže. Nikto mu nechce ublížiť, len ťa chceme naučiť potrebné, Cara." Povedala bez emócií Cassandra.
„Máme tri ďalšie schopnosti, ktoré normálny vlkolak nemá. Prvá schopnosť: halucinácie. Použila ich Cassandra, na teba keď sa chcela dostať do tvojho sna." Povedala Mellissa.
„Dokážeme vyvolať spomienku, dostať človeka kam len chceme. Vieme ovládať sny druhých. Nevýhodou však je že nám v tom pomáha pazúr na palci." Dokončila Cassandra a naznačila Care aby prišla k Jamesovi.
„James, nič necíti, kým sa nepreberie, nemusíš mať strach. Teraz si priprav pazúre. Chyť jeho zápästie a tesne pod žilu mu zary svoj pazúr ale pozor aby si mu neroztrhla žilu. Potom sa sústreď na jeho myseľ a môžem mu ovládať sny." Cassandra sa usmiala a naznačila Care aby to spravila. Cara sa chvíľu dívala na svoje ruku a potom poslúchla.
James, sedel na posteli vo svojej cele, v ktorej ho držal Cahrlie minulý rok. James bol dezorientovaný, no keď si všimol Caru upokojil sa.
„Čo sa deje Cara?" spýtal sa James.
„Učím sa, používať moje schopnosti a toto je jedna s nich." Povedala vyplašene Cara.
Cara prudko dýchala a pozerala na Jamesové zápästie, na ktorom sa už hojila rana. Vtedy zacítila Jamesov strach, znova ho začala cítiť. James vyplašene pozrel na svoje brucho, s ktorého mu trčala dýka. Zastonal bolesťou, nerozumel tomu čo sa tu deje.
„Výborne halucinácie máme za sebou. Naučíš sa to aj na dlhšie. Druhá schopnosť sa ti bude páčiť. Dokážeš ho upokojiť a prevziať mu bolesť. Dotkni sa ho a snaž sa sústrediť na miesto, ktoré mu spôsobuje bolesť." Cassandra naznačila Care aby ju poslúchla. James sa díval na Caru a na dýku, netušil čo sa tu práve deje.
„Toto vedel Daniel a to prvé vedel James, len James to vedel bez kontaktu." Odvetila Cara, pretože si práve uvedomila čo dokáže. Cassandra, Melissa a Stephenie sa na seba prekvapene pozerali.
„Cara ... prosím." Pomaly vyslovil James, mal pocit že to dlhšie nezvládne. Ak mala Cassandra pravdu a Cara mu dokáže pomôcť, tak je ten najvyšší čas pretože bolesť sa stupňovala. Cara neváhala ani sekundu, chytila Jamesa za ruku a bolesť bola preč. James vydýchol a uvoľnil sa.
„Stephenie, môžeš mu vytiahnuť dýku. Teraz ideme na tretiu schopnosť. Spojenie sa s dušou, mŕtveho vlkolaka. Na to však potrebuješ niečo čo bolo pre toho človeka dôležité. My máme k dispozíciu jeho srdce. Cara toto sa vlčice učia niekoľko rokov, tvoja mama to do dnes nedokáže, je to náročné a vyčerpávajúce pre oboch. Keď ide o vec tá necíti ale ak ide o živú bytosť vyčerpá to oboch. Dotkni sa jeho hrude, zatvor oči, spomaľ si tep a sústreď sa na tlkot jeho ... ich srdca. Ak budeš dostatočne silná dostane ťa to k Danielovi." Veľmi milo povedala Cassandra. Cara sa pozrela na vyčerpaného Jamesa, ktorý jej len prikývol. Dotkla sa jeho hrude a spravila všetko ako jej kázali. Ucítila ako jej niečo vyťahuje energiu a presne to cítil aj James až ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Duša vlka
Manusia SerigalaIch životy sa zmenili. Dostali druhú šancu na svoj šťastný koniec. Všetko to však zmení jeden sen. Cara sa ocitla na tmavej dlhej chodbe. Mala strach, pretože nič nevidela. Srdce jej prudko bilo. Rozhliadla sa okolo seba. Nachádzala sa v nemocnici...