15. Kapitola

59 2 0
                                    

„Cara? Niečo sa deje? Už niekoľko dní mi prídeš smutná. Viem že to čo robíš je vyčerpávajúce ale toto nie je tým však?" spýtala sa priateľsky Stephanie, keď spolu raňajkovali.

„Step, ide o Jamesa, mám pocit akoby sme sa od seba oddelili. Každú noc sa niekam vytráca a ja neviem kam." Stephanie sa smutne zadívala do Cariných očí. Nemohla jej povedať pravdu ale snažila sa niečo rýchlo vymyslieť.

„Jamesa, ťa miluje až veľmi, nechce ti zle ver mi. Určite to prečo odchádza má svoje vysvetlenie. Minulý rok bol pre neho veľmi zlý a tento je len o niečo lepší ale keď sa to všetko skončí budete obaja šťastný." Povzbudivo sa pozrela na Caru, ktorá bola stále smutná.

„A čo ak to nestihneme čo ako zomrie? Ani neviem kde je ráno sa nevrátil." Cara sa pozerala na pohár mlieka, ktorý mala pred sebou.

„Určite sa vráti, už leží s dýkou v bruchu čaká kým prídeš. Naozaj ver mi. Hlavne nie je tu žiaden dôvod prečo by prestal ľúbiť." Snažila sa Caru upokojiť.

***

Oliver vyplašene pozeral na svoje a Charlieho zakrvavené ruky, ktorý mali spútané nad hlavami.

„Prečo nás sem zobrali? Veď sme nič zlé nespravili." Povedal Oliver a snažil sa vymaniť ruku s reťazí.

„Číhali sme okolo ich hradu. Na svoje sú veľmi háklivé mysleli si že ... ani neviem čo vlastne ale sme tu a to je hlavné. Neverím im. Keď sa počas splnu premeníme na vlkov tak nájdeme Caru a Jamesa a zistíme čo sa deje sú to už veľmi dlho." Povedal flegmaticky Charlie, mal pocit že toto najlepší plán aký mohol vymyslieť. Vtedy sa otvorili dvere a dnu vošla žena, ktorá mala jedno oko čierne a druhé svetlo modré, pozrela sa na Charlieho.

„Haywood, vitajte na pôde škótskych vlčíc, som Cassandra, alfa tejto svorky. Čo tu hľadáte? Raz sme vám už naznačili že tu nemáte čo robiť a vaša žena a dcéra sú naše." Odveteila bez záujmu.

„Máte tu moju alfu a mojou povinnosťou je ju chrániť, tak ako aj moju dcéru a jej matku." Povedal Charlie.

„Tvoja alfa onedlho zomrie. Kto je tento mladý muž?" pozrela sa smerom k Oliverovi.

„Som Oliver Faye, budúci člen svorky Jamesa Briena." Hrdo odvetil Olive, no Cassandra si to vypočula a začali si svoje.

„Ste v cele, ktorá potlačuje vlčie schopnosti. Vaša alfa vás nedokáže nájsť a vy sa nedokážete premeniť ani nič podobné. Prepustíme vás keď to uznáme za vhodné." Odvetila Cassandra a odišla s miestnosti akoby sa nič nestalo. 

Duša vlkaWhere stories live. Discover now