2. Kapitola

149 6 0
                                    

Charlie sa zhrozene pozeral na kus papiera pred sebou, potom vyplašene pozrel na mladého chlapca pred ním.

„Cara je tehotná?“ spýtal sa nahnevane Charlie. James len pokrútil hlavou.

„Čo by sa stalo, keby to dočítaš do konca? Cara nie je tehotná, nemôže byť.“ Ubezpečil ho James, no Charlie bol aj tak dosť nahnevaný.

„Myslíš že sa s ňou chce Daniel spojiť?“ S úžasom povedal Charlie.

„Áno. Tehotná byť nemôže, ak by bola, mala by už bruško a nemá nič a podľa kníh by som cítil svojho potomka a necítim nič. Cara sama povedal že to nie je sen pred premenou. Jedené čo to môže byť jej dar. Každá škótska vlčica to dokáže, tak to musí dokázať aj Cara. Napojila sa na Danielovú dušu a on sa s ňou snaží komunikovať. Ukázal jej časť budúcnosti.“ Odvetil pokojne James.

„Ak máš pravdu a je to časť budúcnosti. Zažiješ nepríjemnú smrť James, a ako môže môj syn stať s mŕtvych?“ spýtal sa prekvapene Charlie.

„Preto musíme čo najskôr nájsť vlčice, pomôžu nám.“ Charlie sa zadíval na chlapca a len prikývol.

„Charlie viem, že to tak nechceš ale musím jej to povedať.“ Potichu dodal James. Charlie len chvíľu pozeral na chlapca a potom prikývol na súhlas.

***

Cara, sa už otriasla s rána, začala si namýšľať že to bola len obyčajná nočná mora. Nechcela aby to bola realita a už vôbec nechcela byť vlkolak, ešte na to nebola pripravená. Rozhodla sa ísť si zaplávať do bazénu, ktorý jej James a otec nechali vybudovať na osemnáste narodeniny.  Bazén bol ako vždy úplne prázdni. Vyzliekla si župan, ktorý nechala pohodený na zemi a pomaly vošla do studenej vody. Po chvíle plávania si jej myseľ oddýchla a bola úplne pokojná.

„Ty vieš plávať?“ spýtala sa Cara, keď pri bazéne zbadala Jamesa, mal na sebe čierne bermudy a cez rameno mal prehodený uterák. Zastal pri okraji bazéna a očarujúco sa na ňu usmial.

„Neviem.“  Odvetil James a pozrel sa na Caru, ktorá sa nesmelo usmiala. Vtedy James odhodil uterák a skočil do bazéna. Skok bol taký silný že voda ošpliechala Caru, ktorej sa namočili dlhé vlasy, ktoré mala zaviazané v drdole aby si ich nenamočila. Vtedy začala špliechať Jamesa, aby nebol taký suchý.

„Hej! To bolo za čo?“ spýtal sa veselo James. Cara len pokrčila ramenami a pokračovala, celý čas bola šťastná a vysmiata, takú ju James už veľmi dlho nevidel. Začala plávať aby sa dostala čo najďalej od James, no on sa rozbehol za ňou. Ona ostala stáť.

„Klamár. Vravel si že nevieš plávať.“ S úsmevom povedala Cara, no James bol už skoro pri nej chytil ju a hodil ju do vody. Niekoľko minút sa takto šantili vo vode a obaja zabudli na starosti, ktoré ich trápia. Po chvíle si sadli na okraj bazéna a Cara mu rozprávala o tom ako ju Daniel učil plávať.

„Naozaj hodil ma do bazéna a povedal že sa s neho mám dostať sama.“ Rozprávala nadšene.

„Ešte že si sa neutopila.“ Povedal James a zahľadel sa na Caru. Potom sa začal pomaly približovať ku Care a chcel ju pobozkať, no ona ho odhodila a spadol do bazéna, stihol stiahnuť Caru zo sebou. Obaja sa zachichotali. James nadvihol Caru nad seba, pozeral sa jej stále do očí a pomaly si ju k sebe pritiahol tak aby ju mohol pobozkať. Začali sa vášnivo bozkávať, prestali myslieť na všetko, boli tam len oni dvaja nikto viac. Opreli si čelá o seba a pozerali si chvíľu do očí. James vedel čo má spraviť.

„Cara, ja ti musím niečo povedať.“ Smutne sa pozrel na Caru, ktorá sa trochu otiahla a prezrela si jeho smutnú tvár.

„Ide o škótske vlčice.“ Cara sa trochu striasla a odtiahla sa od Jamesa.

„Hľadám ich od Danyho smrti. James musíme ich nájsť. Ja chcem nájsť mamu.“ Cara sa trochu začervenela a pozrela sa hlboko do vody. James sa k nej priblížil a nadvihol jej bradu aby sa mu pozrela do očí.

„Láska, ja som ich našiel.“ Odvetil James, Cara chvíľu ostala nehybná a potom sa ho spýtala.

„Kedy si ich našiel? Prečo si mi to nepovedal James?“ začala naliehať Cara.

„Cara ... Je to veľmi komplikované a Charlie to nechcel. Je to tvoj otec, musel som ho rešpektovať. Teraz je to však ešte hrošie ako to bolo. Daniel, sa snaží s tebou spojiť. Teda ty si našla jeho dušu a držíš si ju pri sebe. Daniel to asi zacítil a snaží sa komunikovať. Ten sen čo sa ti sníval je časť budúcnosti čo sa stane a my nedokážeme tomu zabrániť, Cara.“ Smutne sa pozrel do Cariných karamelových očí.

„Danielová duša?“ zopakovala zo strachom Cara.

„Cara, možno zomriem presne tak ako v tom sne ale teraz ide o teba. Ak nepôjdeme k vlčiciam bude to ešte horšie, nedokážeš to ovládať. Je to dar škótskych vlčíc, podľa legendy to dokáže každá. Budú ti vedieť pomôcť, no my ti nedokážeme.“ Ustráchane sa pozrel na svoju lásku.

„Čo spravíme James. Mám strach.“ Odvetila pomaly a začali sa jej do očí tlačiť slzy.

„Pôjdeme do Škótska!“ rázne odvetil James.

Duša vlkaWhere stories live. Discover now