Stephanie a Melissa stáli pri Carinej posteli, ktorá sa prudko zobudila. Cítila to prázdno, ktoré cíti vždy, keď je James pod sedatívami, ktoré mu dávajú aby sa naučila používať svoje schopnosti.
„James? Kde je?" hrozne sa pozrela na mamu a jedinú kamarátku, ktorú si tu našla.
„Cara, James je..." Cara pokrútila hlavou. „Nie, nie, nie ... to nemôže byť pravda." Nečakala ani sekundu a rozbehla sa do nemocnice, ktorá bola na druhej strane jazera. Vedela že chvíľu bežala ako vlk a chvíľu bežala ako človek. Nevedela čo sa okolo nej deje mal len jediný ciel a to zachrániť svoju lásku.
Vošla do nemocnice presne vedela kadiaľ má isť. Dúfam len v jedno že neprišla neskoro. Počula Jamesové bolestné výdychy. Keď sa jej naskytol pohľad, ktorý videla už niekoľko krát začala plakať, no pozbierala všetku silu, ktorú v sebe mala aby odohla od Daniela od Jamesovoho nevládneho tela. S plných pľúc zarevala „NIEEEEEEE" Daniel sa na ňu zadíval a sila, ktorá vychádzala s jej vnútra Daniela odhodila na stranu. Cara bola chvíľu otrasená a pribehla k Jamesovi, ktorý dýchal s posledného zadívala sa na jeho zakrvavené tričko, pod ktorým bola obrovská rana, ktorá krvácala. Vyzliekla si bundu, ktorú mala na sebe a pritlačila ňou Jamesovú ranu. James zamdlel a nevnímal čo sa okolo deje. Cara dúfam že neprišla neskoro, srdce je na mieste a mal by to prežil len ak stratí veľa krvi, neprežije to.
Daniel sedel na dláške a pozeral na svoje ruky, ktoré bol od Jamesovej krvi začal prudko dýchať a prekvapene pozeral na svoju sestru a Jamesa, nerozumel tomu ako sa ocitol znova medzi živými.
„Cara?" povedal hlasom, ktorý sám nespoznával.
„Dany?" Cara nachvíľu uprela pozornosť na svojho brata a pozrela sa na neho. Bol tam už len jej brat, nikto iný. Jeho oči boli plné lásky a prekvapenie s toho čo sa deje. Po chvíle prišla Cassandra a nejaké ďalšie vlčice ktoré, Jamesa naložilo na lôžko odniesli ho niekam do suterénu nemocnice. Potom prišli ďalšie s vozíkom, na ktorého posadili Daniela a odniesli ho rovnakým smerom ako posledná prišla jej mama, ktorá ju objala.
„Zvládla si to. Zachránila si oboch Cara." Melissa sa usmiala a silno si pritisla dcéru k hrudi.
„Mami? Kam ich odviedli?" smutne sa ozvala Cara.
„Nemaj strach. Daniel odniesli na nejaké vyšetrenia aby zistili akom je stave a Jamesa, ošetria, zašijú mu ranu a bude žiť. Nič sa neboj.
YOU ARE READING
Duša vlka
WerewolfIch životy sa zmenili. Dostali druhú šancu na svoj šťastný koniec. Všetko to však zmení jeden sen. Cara sa ocitla na tmavej dlhej chodbe. Mala strach, pretože nič nevidela. Srdce jej prudko bilo. Rozhliadla sa okolo seba. Nachádzala sa v nemocnici...