6. Kapitola

98 4 0
                                    

James nehybne ležal, na nepohodlnej posteli, v malej kamennej miestnosti, v ktorej bolo len malé zamrežované okno.  Každým nádychom sa dýka prerezávala hlbšie a spôsobovala mu neznesiteľnú bolesť. Ruky mal priviazané k posteli, čo ho znehybnilo. Bol väzňom a to hľadal len pomoc pre Caru. Po hodinách muky sa otvorili drevené dvere. James a pomaly pozrel smerom k dverám, vtedy zastonal bolesťou.

„Som Melissa. Carina mama.“ Povedala nežne žena medzi dverami. V rukách niečo držala, no James sa nedokázal sústrediť. Žena si sadla na posteľ k nemu. James mal pocit akoby pri ňom sedela Cara. Mal zahmlené videnie, čo mu spôsobovala horúčka a nedokázal sa sústreďovať na okolie. Vedel že Cara sa o neho strachuje niekde inde, vycítil to pretože ich spojenie stále viac a viac silnelo. Melissa namočila kus bielej látky do misky, ktorú si doniesla, a utierala Jamesovi pot s tváre. James dýchal veľmi pomaly a bolestne. Malissa sa zadívala na jeho hruď. Uprene hľadela na jazvu.

„Cítil si ho?“ spýtala sa Melissa a jemne mu prešla dlaňou po jazve. Čo Jamesovi nebolo moc príjemné, pretože prechádzala tesne vedľa striebornej dýky. James sťažka prehltol, zozbieral všetku silu aby mohol odpovedať.

„Len za začiatku, teraz už nie.“ Odvetil zachrípnuto James. V hrudi ho pichlo, čo si všimla Melissa.

„Nemusíš odpovedať, netráp sa. Viem že je to vyčerpávajúce ale je to potrebné. Spravili by to aj Danielovi ak by žil.“ Povedala smutne Melisa, pri tom hľadela na Jamesovu hruď a jemne po nej prechádzala rukou.

„Viem čo ti povedala Casaandra. Má ťa to očistiť od Murraya ale zaslúžiš si pravdu.“ Sumtne sa pozrela do Jamesových vyplašených očí.
„Vezme ti to schopnosti. Nie tie vlčie ale tie čo ti dal Spln vlka. Cassandra trvá na tom že, nikto okrem Škótskych vlčíc nesmie vládnuť inej sile. Čím dlhšie to budeš mať v hrudi tým slabší vlkolak budeš. Možno ťa to pripraví o post alfy.“ Odvetila Melissa. Jamesa zo strachom pozeral do jej očí. Začal zo sebou trepať, napriek bolesti, čo si spôsoboval. Chcel vykríknuť no Melissa mu chytila ústa.

„Pššt! Ja nechcem aby svorka môjho muža a mojej dcéry, prišla o alfu takýmto spôsobom, James. O schopnosti si už prišiel behom pár minút ale ešte si stále alfa a aj ňou budeš!“ odvetila odhodlane . Jednu ruku mala stále na Jamesových ústach aby nevykríkol bolesťou. Druhou rukou chytila rukoväť dýky. Pritlačila ju hlbšie. Jamesovi vypadli slzy pozrel sa do stropu a snažil sa nevnímať bolesť, potom Melissa veľmi rýchlo dýku vytiahla, odhodila ju na zem a ranu mu pritlačila bielou gázou. James prudko dýchal a zo všetkého sa spamätával.

„Už je to v poriadku.“ Upokojovala ho.
 
***
    
Cara celú noc nespala mala strach o Jamesa a mala strach, že znova príde ten sen. Chcela ísť do kúpeľne spraviť každodennú rannú rutinu, no práve niekto zaklopal.

„Ďalej!“ povedala Cara neisto. Dvere sa pomáli otvorili, medzi nimi stála Melissa.

„Dobré ráno, dcérka.“ S láskou povedala a objala svoju dcéru. Vtedy jej pošepkala do ucha.

„James, je v poriadku, včera som to vyriešila, nemusíš sa už viac o neho strachovať. Zajtra ti ho prinesú.“ Odvetila Mellisa a pohladila svoju dcéru po vlasoch. Cara si vydýchla.

„Už ťa čakajú Cara.“ Už nahlas dodala Melissa. Cara sa vyplašene pozrela na svoju mamu.

„Kto ma čaká?“ odvetila zo strachom.

„Cassandra. Nemusíš mať strach vyvolajú v tebe ten sen.“ Cara sa zhrozene pozerala do maminých očí, nechcela sa znova dostať do toho sna. Prešli cez dvor a celé panstvo. Vošli do nie veľkej miestnosti, v strede, ktorej bola posteľ. Okolo nej stálo niekoľko žien, no Cassandra tam ešte nebola. Melissa ukázala Care aby si spravila pohodlie na posteli, potom sa pozrela na jednu zo žien.

„Kde je Cassandra?“ spýtala sa Melissa.

„Musela dať pár rozkazov, každú chvíľu tu bude.“ Len ako to dopovedala vo dverách sa zjavila Cassandra a zo zlobou pozrela na Melissu, ktorá pokrútila hlavou a odstúpila od dcéry.

„Cara, upokoj sa. Teraz sa nemusíš ničoho báť, nikto ti neublíži. Uvoľni sa a zatvor oči.“ Cassandra pristúpila ku Care a nežnej jej nadvihla ruku, svoj palec priložila na Carine zápästie. Cara sa vyplašene pozrela, no nič nepovedala.

„Trochu to štipne.“ Odvetila Cassandra. Cara postupovala presne podľa pokynov, snažila sa uvoľniť, zatvorila oči. Ucítila štipnutie.

Cara sa opäť nachádzala na známej chodbe, no tento raz tam nebola sama, vedľa nej stála Cassandra. Cara pozrela na ženu a vyplašene začala.

„Musíme ísť tadiaľ.“ Povedala Cara a ukázala smerom, akým sa vždy rozbehla. Keď prišli k miestu, kde bol Daniel a James, Cara spanikárila. No Cassandra jej to nedovolila.

„Pozeraj sa čo sa deje.“ Prísne riekla. Care sa liali s očí slzy, nechcela sa na to pozerať.

„Musíš to vidieť až do konca. Potom zistíme čo od nás Daniel chce.“ Povedala pokojne Cassandra. No Cara sa na to dívať nemohla. Daniel mal ruku čoraz hlbšie a Jamesovi sa z očí vytrácal život. Cara zo sebou prudko mykla a prebrala sa na posteli.

„Nezvládnem to! Musím vidieť Jamesa!“ rázne povedala Cara a prosebne hľadela na mamu.

„Nie, musíme sa tam vrátiť! James je teraz inak zamestnaní.“ Nahnevane povedala Cassandra. Cara sa vyplašene pozrela do jej očí. Ona jej svoj pazúr zaryla do zápästia, teraz to Caru zabolelo viac a opäť sa ocitla vo svojom sne.

Duša vlkaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن