16. Kapitola

53 2 0
                                    

Cara prežila ďalší úplne rovnaký deň, najskôr Jamesovy ublížila, potom mu pomohla a potom sa vyparil. Už dlhšie si všíma že je James slabší. Dnes keď si išla ľahnúť všimla si jeho ruky, ktoré, na ktorých mal malinké jazvičky po ihlách.

„James?" neisto ho oslovila, on sa spýtavo pozrel na svoju lásku.

„Kam odchádzaš, každú noc a čo máš z rukami?" James a vyplašene pozrel na Caru a potom na svoje ruky, nevedel čo jej má povedať ale vedel že Cara vycíti že klame.

„Cara, dostaň ma do toho tranzu rýchlo." Teraz mal istotu že ich nikto nesleduje a mohol jej povedať aspoň kus pravdy. Cara neváhala zobrala jeho ruku a do zápästia mu razila svoj pazúr. Obaja sa ocitli v Carinej izbe a chvíľu na seba pozerali.

„Cara, každú noc ma odnesú do tej nemocnice a berú mi tam krv, neviem prečo ale vyčerpáva ma to, je tam chladiaci box, myslím že tam majú Danielové telo. Budú to robiť kým sa nenaučíš spojiť s jeho dušou. Ak nájdeš jeho dušu a tá nájde svoje telo, vieš čo to bude pre mňa znamenať." Povedal James a smutne sa pozrel na prekvapenú Caru.

„Sabotujem to. Nenájdem ho a nič sa ti nestane, James." James jej chytil tvár do oboch rúk.

„Sľúbila si mi že to nespravíš, musíš ho nájsť čím skôr, Cara. Neviem koľko to ešte zvládnem ale trpíš s tým ty, ja a dokonca aj celá svorka. Ak ho nájdeš zabije ma ale ty odídeš domov. Post alfy prejde na tvoj otca aspoň v to dúfam. Sľúb mi to." Cara krútila hlavou tento nápad sa jej vôbec nepáčil. Už raz o Jamesa prišla nechcela o neho prísť znova.

„Cara, keď sa vrátime hneď sa sním posnažíš spojiť. Prosím ťa viem že to dokážeš." Care sa začali liať slzy s očí.

„James, ubližuje ti to cítim tú bolesť. Teba to vyčerpáva a bolí viac ako mňa, nespravím to." James ju chytil za ramená, potriasol ňou a silno zareval „MUSÍŠ."

Obaja sa zadýchane prebrali v ich izbe a hľadeli na seba. James si odhalil hruď a naznačil jej aby spravila to čo jej kázal. No Cara protestovala. James je drapol ruku a priložil si ju na svoju hruď. Cara sa zhlboka nadýchla. Jamesovi sa zrýchli tep a začal mať strach no vedel že je to jediná možnosť ako sa s tohto hradu dostať.

Cara sa ocitla v nemocnici, stála nad Jamesovým mŕtvym telom. Potom zdvihla pohľad stál tam Daniel a v ruke držal srdce, ktoré práve vytrhol Jamesovy s hrude.

„Tak si ma našla sestrička." To bolo to jediné čo Daniel povedal a Cara sa prebrala.

James bol zadýchaní no spýtavo sa pozrel na Caru, ktorá len prikývla. Jamesovy to stačilo pochopil že našla jeho dušu.

***

James sa prebral na sterilnom lôžku ruky, tento raz nemal priviazané k posteli. No dve hadičky mu vyhádzali s oboch rúk. No v miestnosti bolo až veľké ticho. Potom si uvedomil že chladiaci box nechladí. Mohlo to znamenať len jedno Daniel sa prebral. James sa prudko postavil vytrhol si hadičky s rúk a rozbehol sa von s nemocnice. No vtedy započul, kroky, ktoré sa k nemu rýchlo približovali. Pomaly sa otočil a zbadal tam Daniela, niečo čo vyzeralo ako daniel. To stvorenie malo príliš bielu pokožku. Vyzeralo to akoby to nedýchalo a bolo to celé mokré. James sa hrozne pozrel na Daniel.

„Daniel?" z hrôzou ho oslovil. No Daniel nereagoval. Podrazil mu nohy. James spadol na zem. Vtedy sa James mu pozrel do očí, boli celé čierne, nevidel tam Daniela, videl tam len stvorenie, ktoré túži po jeho smrti.

„Daniel, počúvaj ma. Viem že si tam. Musíš sa spamätať. Ublížiš Care. Tvojej sestre. Viem že ti na nej záleží prestaň." Snažil sa oddialiť svoju smrť no nepodarilo sa mu to. Daniel sa zahnal na Jamesovú hruď a svoju ruku pomaly vložil do jeho hrude. James sa zhlboka nadýchol. Cítil ako mu cez kožu prechádza jeho ruku a ako sa pomaly dotýka jeho srdca.

„Murray, musí zomrieť." Povedal Daniel hlasom, ktorý mu nepatril. James mal pocit akoby za neho hovorí niekto úplne iný.

„Ja nie som Murray. Som James. Daniel ja som James." Povedal s posledných síl James. Keď Daniel obopol jeho srdce a chystal sa ho vytiahnuť, niekto mu to prekazil. 

Duša vlkaWhere stories live. Discover now