ten

553 31 4
                                    

Marie

Parmaklarım yazdıkları karşısında hareket yetisini yitirdi.Nefes alamıyorum sanki.Sanki hayatta kalmamı sağlayan her bir hücrem kendini parçalıyordu.

Birkaç dakika sonra profil resminin yok oluşunu izledim.

Odamın kapısının açılmasıyla kendime gelebildim.Telefonumu hemen kitledim ve gözlerimi gelen kişiye doğru çevirdim.

"Ablaa"

Öyle güzel gülüyordu ki.Çok mutluydu ama benim şuan onu görmeye takatim olduğundan emin değildim.

"Gigi,merhaba"

Yatağa oturarak ellerimi tuttu.

"Ellerime bak nasıl titriyor abla"

"İyi misin ?"

"Abla inanamayacaksın ama Zayn Malik beni öptü"

Ne demeliydim bilmiyorum.Gördüm ?  Biliyorum ? Beni de ?

"Gerçekten mi ?"

"Senin neyin var abla"

"Hiç yorgunum"

"Hasta mısın?"

"Hayır iyiyim.Sen anlat"

En başından olanları anlatmaya başladı.Zaynin nasıl yanına geldiğini,ona nasıl iltifat ettiğini,saçının bir tutamını düzeltmesini ve öpmesini...

"Senin adına çok sevindim Gigi.Gerçekten biliyorsun sen mutluysan her zaman mutluyum"

"Abla onunla tam olarak çıkmıyorum ama eminim yarın bana bunu teklif edecek"

"Her şey istediğin gibi olsun"

"Neyse ben çıkayım sen çok yorgun gözüküyorsun"

"Teşekkür ederim"

Ben Zayn'e aşık falan değilim. Ama bana dediklerini kaldıramıyorum. Benim bir kalbim var.Vardı ama paramparça etti.

Telefonumun kilidini girdikten sonra balkona ilerledim.

"Alo Marie,tatlım merhaba"

"Anne yarın yanına, Avusturalya'ya geliyorum."

Feel MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin