Marie
Derin bir nefes alıp çalışanlara gülümsedim ve partinin olduğu yere,arka bahçeye,yöneldim.
Tanrım çok kalabalıktı. Ayrıca her şey kusursuzdu. Gözlerim Gigi'yi arıyordu fakat bulmak için çok yorulmamıştım. Resim çekinmek için ayarlanan fontun orada poz veriyordu.
Onun karnını böyle gördükçe istemsiz hislerim beni kırgınlığa sürüklüyordu. Ama bunu aşmayı becerebiliyordum.
Gerçekten kusursuz görünüyordu.
'Hey! Abla hemen buraya gel !'
Beni görür görmez çığlığıyla herkes bana baktı.Benim gözlerimde hızlıca etrafta gezindi ve onu aradı. Tanrıya şükürler olsun ki burada değildi..
Yanına gidip bir kaç poz verdik. Karnına dokunduğum her seferinde tüylerim diken diken olmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu.
Saatin ilerleyen saatlerinde tanıdık bir kaç kişi ile takıldım. İş,hayat ve sonunda dönüp dolaşıp her konu aşkta bitti..
Bir kaç ünlü kişi ile de tanıştım. Modeller,şarkıcılar...
Çalışanlardan birinin Gigi'nin beni çağırdığını söylemesi ile mutfağa doğru ilerledim.
-Gigi,iyisin değil mi ?
-Evet sadece hafif bir sancım var seni yanımda istiyorum.
-Buradayım,her zaman. Sadece derin bir nefes al ve sakin ol tamam mı ?
Ayakta dikilip sandalyenin baş kısmını ellerimle tuttum. Tırnaklarımı sırasıyla vurup ses çıkartıyordum çünkü hiçbir konu aklıma gelmiyordu.
-Muazzam görünüyorsun..
-Muazzam derece de kilo aldım.
-Yakıştığını biliyorsun.
-Benim meleğim için yüzlerce kilo alırım yeter ki o iyi olsun.
Çalışanlardan biri yanımıza geldi.
-Bayan Malik,eşiniz geldi.
Bayan Malik..Acaba yıllar geçse bile alışamayacak mıyım buna ? Mutfağa attığı adım ile gözlerimi yavaşça kapattım. Onu görmeye inan hazır değilim. Mutfak kapısının arka tarafımda olmasını fırsat bilip kaçabilir miyim bahçeye yüzünü hiç görmeden ?
Ya da sadece kokusu ile bu kadar sarsılma ile baş mı etmeliyim ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me
FanfictionMarie: Benden bir şey bekleme. Marie: Sana karşı yapabileceğim en iyi şey, Marie: arkandan sövmek olacak.