Marie
-Zayn,sonunda geldin hayatım..
Gigi ayağa kalkıp ona sarıldı. Ben ise gözlerimi asla masadan çekmedim. Ne ona selam verdim ne de ona doğru baktım.
Ama bakışlarının ağırlığını üzerimde hissedebiliyordum.
-Neden buradasın bir sorun mu var ?
-Hayır hayatım sadece biraz sancım var ve biraz oturmam gerekiyor.
Gözlerimi masadan çekip tırnaklarıma kaçırdığımda kalp ritmim istemsizce daha fazla arttı. Nedense burada olduğu her saniye bir çekim kuvveti ona doğru itiyordu beni. Bakmayacaktım.
-Birbirinize selam vermeyecek misiniz ?
Gigi'nin yönelttiği soru ile refleks olarak gözlerimi Gigi'ye yönelttim. Şaşkınca ona bakıyordum. Bunu beklemiyordum ve her halimden belli oluyordu.
-Merhaba Marie,hoşgeldin.
Bana verdiği selam ile yavaşça başımı ona çevirdiğimde gözlerine anında kilitlenmiştim.
O kilitti ben ise anahtar.
Avuç içlerim terlemişti. Tırnaklarımı sandalyeye daha çok bastırdım.
-Merhaba.
Dudaklarımdan inanın ne ismi ne de başka bir kelime dökülebilmişti.
O ise bir ton duyguyu doldurmuş gözleri ile benim yüzümü her noktasına kadar ezberlemek adına bakıyordu sanki.
Bakışlarımı tekrar Gigiye yönelltiğimde hafifçe gülümsedim.
-Neden bu kadar gerginsiniz anlamıyorum. Bugün birbirinize karşı daha ılımlı olamaz mısınız ?
-Gergin falan değiliz. Sana öyle geliyor Gigi..
-Abla emin misin ?
Başımı hafifçe olumlu anlamda sallayıp tekrar hafifçe tebessüm ettim. Hızlı ve kısaca ona baktığımda ne bakışlarında ne de harketlerinde hiçbir kımıldama görmedim. Dikkatle beni izliyordu.
Telefonu çalması ile özür dileyip içeri gitti. Bizde bahçeye geçip bir salıncakta oturduk ve elimizdeki tabaklarla oyalandık.
-Zayn'e alınmadın değil mi Abla ? Şu sıralar çok gergin ve soğuk.
-Hayır alınmadım.Yakında baba olacak o sebeb iledir.Üzülme.
-Beni aldattığını düşünüyorum ?
Kaşlarımı çatarak ona bakışlarımı yönelttim.
-Ne ? Nereden çıkardın böyle bir şeyi ?
-Çok soğuk ve ilgisiz. Aslında uzun zamandır böyle ama ben aldırış etmemeye çalışıyordum. Baba olmanın heyecanı falan diyordum ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me
FanfictionMarie: Benden bir şey bekleme. Marie: Sana karşı yapabileceğim en iyi şey, Marie: arkandan sövmek olacak.