Marie
Ertesi gün olana dek hiç kimse gözünü bile kırpmamıştı. Gigi'yi son yolculuğuna uğurlayalı bir saat oldu. Artık o toprağın altındayken biz üstünde hayatımıza devam ediyoruz.
"Ben Zayn'e bakıp geliyorum anne."
Gözlerini bebekten ayırmadan kafasını salladı.
Merdivenleri kaçıncı inişim ve çıkışım bilmiyorum. Bu hastahaneden sağ salim çıktığımızda buraya asla gelmeyeceğim.
Bay ve Bayan Malik'i dinlenmeleri için kızları eve göndermişti. Hepsinin burada durmasının bir anlamı yoktu.
"W,isterseniz yukarı dinlenme odasına çıkın. Ben burada beklerim."
"Seninde dinlenmen lazım Marie. İki gündür uyumuyorsun."
"Ben siz geldikten sonra çıkarım. Olur mu ?"
Hepsi bana sarıldı ve bekleme işini ben devraldım.En son bir partiye gittiğimde yine ondan kaçıyordum. Daniel ile sohbet ederken delici bakışları hala kalbimin hızını tavana çıkartıyor... Beni köşeye çekip öpmesi..Engel olamamıştım.
Ah! Zayn lütfen yeter ki uyan asla kaçmayacağım bir daha.. Anıları düşünürken hemşireyi gördüm. Ayağa kalkıp onun yanına gittim."Zayn'i görebilir miyiz artık ? Yani yanına girebilir miyiz ? 48 saati geçti.."
"Bay Sheleer'e danışıp geliyorum Marie."
Çok geçmeden geri döndüğünde girebileceğimizi söyledi. Şuan benden başka kimse yoktu. Bencillik yapmak gibi olacaktı belki ama yanıan girmek içib hazırlanmaya çoktan başlamıştım.
Odasının kapısı açılırken yüzündeki yara izleri kalbime bıçak parçaları gibi saplandı.
"Zayn.."
Elimi uzattıp ellerinden tuttum.Maskemi indirip ellerini öptüm.
Monitörden gelen seslerin artmasıyla gözlerimde ışıklar yandı adeta.
"Buradayım biliyorsun."
Sevinçten gözyaşlarım süzülürken kıkırdamamı etrafa saldım.
"Zayn seni seviyorum. Çok seviyorum. Ne olur bana yapma bunu.. Güçlü kal. Dayan. Geri dön bana. Geri dön."
"Ma-rii"
Gözlerimi olabildiğince açtım ve gözlerine baktım.
"Buradayım Zayn! Buradayım!"
"Be--b--"
"İyi çok iyi. Seni bekliyoruz dışarıda. Söz veriyorum her şey eskisinden daha güzel olacak. Biz bir aile olucaz. Yeterki geri dön."
"Seni-"
"Bende seni seviyorum Zayn.Çok seviyorum."
Gözleri kapalıydı. Nabzı da yavaşlamaya başladı.
"Gerçek olduğuna inanamıyorum sanırım."
Kesik kesik nefes alarak zar zor konuştu.
"Buradayım Zayn. Bundan sonra her zaman olacağı gibi...yanındayım."
"Hayal gibi. Çok bekledim senin...... bana dönmeni."
"Artık ayrılmak yok."
"Sıra sende gibi duruyor Marie..."
"Zayn yalvarıyorum dayan."
"Seni her zaman seveceğim,Tanrı'nın yanında dahi.."
W/ bilemiyorum sonunu iyiye mi bağlasam kötüye mi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me
FanfictionMarie: Benden bir şey bekleme. Marie: Sana karşı yapabileceğim en iyi şey, Marie: arkandan sövmek olacak.