twelve

531 33 9
                                    

Marie

Kemerimi bağladım ve sakince camdan dışarıya baktım.Yavaş yavaş uçak pisten ayrılınca içimden bir şeyler koptu.

Daha fazla kendimi tutamadım.

Hıçkırıklarım tek tek içimde kırıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hıçkırıklarım tek tek içimde kırıldı.Belki de Zayn'in kalbimin yerine koyduğu buz küpü bile parçalanmıştı.

Yanımdaki beyfendi bana bir peçete uzattı.Burnumu çektim ve ona döndüm.

Elindeki dosyalara bakıyordu ve gözlerini ayırmadan bana peçete uzatıyordu.

Elinden alıp burnumu sildim.Hiç konuşmadım.O da bir şey demedi.Sessizce ağlamaya devam ettim.

-1 Hafta Sonra-

Gigi: Abla.

Marie: Söyle bebeğim.

Gigi: Nasılsın?

Marie: İyiyim sen?

Gigi: Her şey yolunda.Neler yapıyorsun ve ne zaman döneceksin ?

Marie: Dönmeyi düşünmüyorum Gigi.Ve şuan kanguruları görmeye gidiyorum.

Gigi: Ne demek düşünmüyorum ?

Marie: Düşünmüyorum demek.

Gigi: Abla beni burada tek mi bırakacaksın ?

Marie: Orası beni yoruyor Gigi.Burada çok mutluyum.

Gigi: Peki ben ? Bana ne olacak ? Tek başıma ne yapacağım ?

Gözlerimi kapattım ve sinirle soludum.Parmaklarım bağımsızca klavyeninin üzerinde gezindi.

Marie: Gigi lütfen kes şunu.Sen buraya gelirsin tatillerde.Ve ben tatil için oraya birkaç günlüğüne gelirim ama şuanlık buradayım ve temelli burada kalacağım.

Gigi: Beni hiç düşünmüyorsun değil mi ?

Marie: Bu yaşıma kadar sadece seni düşündüm Gigi.Lütfen biraz beni düşün ve bencil olma.Neden sadece kendini düşünüyorsun ? Orada iyi değilim diyorum.

Marie: Ama kendinden başka hiç kimse umrunda değil değil mi ?

Marie: Bir kere neden iyi değilsin burada demedin.

Marie: Artık büyüdün.Bensiz yaşayabilirsin.

Marie: Sadece kendini düşünmeyi bırak.Beni ne kadar kırdığının farkında mısın ?

Feel MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin