Marie
Saat ilerledi şimdi de 'after party' başladı. Harry ile konuşmak iyiydi ama ben şimdi kızlarlayım o da arkadaşlarıyla.
Yaz planları anlatırken bir andan gözlerim etrafta geziniyordu.
Kimi aradığım açık ve belliydi. Benim için. Ama o sırada Zayn ile göz göze geldim.
Gözlerimi kaçırmamaya çalıştım çünkü ona baktığımı düşünsün istemiyorum.
Harry'i görünce onun yanına doğru ilerledim.
"Merhaba,bende sahil olabilir miyim sohbetinize ?"
Gigi tabiki dedikten sonra masada boş olan yere oturdum.
"Ee! Ne konuşuyordunuz ?"
"Grand ile Jesy'in bu sonbahar düğünü hakkında. Harry Grand bile evleniyorsa dedi de."
Giginin açıklamasına tebessüm ettim ve Harry'e baktım.
"Ne var ? Oradan çapkın yakışıklı ve zengin görünebilirim ama öyleyim."
"Çok aptalcaydı."
"Siz çok tatlı gözüküyorsunuz."
Felicity yine ve yine çöpçatanlığa başlamıştı.O sırada Zayn Gigi'ye doğru geldi ellerini Gigi'nin omzuna koyup ayakta sohbete katıldı. Ben ise gözlerimi masaya indirdim ve sadece benim tarafımdaki konuşanlarla göz teması kurdum.
Gigi ellerini çırptı ve,
"Aynı şeyi söyleyecektim.Baya yakınlaştınız da bence bir kahve ve tatlı bir sohbet gerçekleştirmelisiniz."
Harry o sırada muzip bir ifadeyle,
"Marie benden hoşlandığını az önce söyledi zaten ve..."
"Hayır lütfen Harry..."
Saçmalama diyecekken sözümü kesti ve,
"biz zaten bir buluşma gerçekleştireceğiz,utanma Marie."
O bana bakıp güldü ve bende ona. O sırada beni kolunun altına aldı bende yüzüme göğsüne kapattım ve gülmeye devam ettim.
Gözler bizden çekildikten bir yarım saat kadar Harry ile sohbet ettik.Sonrasında Gigi'yi göremeyince biraz endişelendim.
Çünkü gün boyu sancısı vardı.Evin içine doğru gittim ve yukarıya çıktım. Tam köşeyi dönecektim ki biri beni çoktan oraya çekmişti.
"Hiih! N'apıyorsun sen ?"
"Bunu sana sormam lazım Marie.Gerçekten bana beni unuttuğunu mu ispatlamaya çalışıyorsun ? "
"Ne saçmalıyorsun ? Bana ne senin düşüncelerinden ! Bak Zayn bu ikidir oldu sürekli yolumu kesiyorsun,asabımla oynama."
"Onunla gerçekten bulaşacak mısın ?"
"Sana ne ! Zayn uzatıyorsun sana bininci diyişim olmaz artık olmaz. Ya ben gerçekten sıkılmaya başladım. GERÇEKTEN !"
"Ona karşı bir şeyler hissediyor musun ?"
"Ya bu gerçekten aptalca olmaya başladı. Ergen ergen sorular,hareketler.. Bu ne beş kuruşluk aşk filmi mi ?"
"Marie hala neden inatlaşıyorsun ? Beraber olmamak için niye direniyorsun,seviyorsun hala beni.."
"Yok sen laftan anlamazsın.."
Oradan ayrılacakken dudaklarımda uzun zamandır istediğim o sıcaklık tekrar beni buldu.
Engel olmak istedim. Gerçekten ondan kurtulmak istedim. Ama günün sonunda biz tekrar ruhen ve bedenen defalarca buluştuk..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me
FanfictionMarie: Benden bir şey bekleme. Marie: Sana karşı yapabileceğim en iyi şey, Marie: arkandan sövmek olacak.