-Seven month later-
Marie
-Biliyorsun Gigi oraya şuan çok uzaktayım ve gelebileceğimi sanmıyorum..
-Abla lütfen,bunun benim için çok özel olduğunu biliyorsun.
-Emin ol bende orada olmayı çok isterdim.
-Ben Bay Guearty ile görüşürüm eğer senin için..
-Zannetmiyorum onaylayacağını ama için rahat olacaksa eğer arayabilirsin.
-Ben sana mesajla geri döneceğim,benden haber bekleee!
-Görüşürüzz.
Umarım Bay Guearty onaylamaz.Gerçekten 7 aydır kaçabildiğim kadar onlardan kaçmaya çalıştım.Çalışıyorum da.Ama bu "baby shower" olayını olaya hiç katmamıştım.
Gigi: Geliyorsuuun!
Marie: Aman Tanrım! Acaba onu ikna etmek için hangi şartı koydun ortaya ?
Gigi: Bir senaryoyu okuyacağını ve bunun hakkında düşüneceğini...
Marie: GİGİ AMAN TANRIM ! Sen ciddi misin ? Ben onun sadece asistanı olarak kalacağımı kaç kere söyledim !
Gigi: Kabul etmezsin olur biter,hadi erken geel !
Stresten saçlarımın dibleriyle oynadığım için hemen yağlandı. Kısa bir duş alıp üstünü değiştirdim. Umarım orada değildir...
Arabayla yaklaşık bir saat sonra oraya vardım. Resmen bir çile. Onlara zırt pırt gitmemek için eyaletteki en uzak yerde kalıyorum ve buraya gelene kadar canım çıkıyor.
Çantamı alıp arabadan indim ve iyice gerildim çünkü Gigi'nin bazı ünlü arkadaşları vardı ve sırf onlar için kapının önü paparazi kaynıyordu.
Çok fark edileceğimi sanmıyorum diye düşünürken yüzünde patlayan flaş ile adımlarımı hızlandırdım. İçeri girdikten sonra girişin önünde koskocaman "Gigi Malik'in Baby Showerı" yazan bir geçitten geçtim.
Gün şimdiden bana karşı kartlarını açmaya başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me
FanficMarie: Benden bir şey bekleme. Marie: Sana karşı yapabileceğim en iyi şey, Marie: arkandan sövmek olacak.