thirty-two

463 28 36
                                    

Marie

Baby Shower'dan sonra bir ay görüşmedik.Yani ben hep kaçtım. Ama bu çok fazla Gigi tarafından dikkat çekiyordu.

Ona resimler hakkında yalan söylediğimde ki bakışları hala unutamıyordum. Yemin ederim her şeyi öğrendiğini sandım.

-O raflar şu ağacın yanına konulacak.

Gigi bir eliyle karnını tutup diğer eliyle o yeri işaret ederek işlerin son kısımlarını bitiriyordu.

-Hala hazırlanmadığına inanamıyorum. Gigi ben hallederim lütfen git ve hazırlan. Üstelik çok fazla ayakta durdun.

-İyi ki buradasın.

Yanağıma bir öpücük kondurup içeriye gitti. Ben de her şeyi hallettikten sonra içeriye girdim ve makyajımı tazeledim. Son kez aynada kendime baktım ve çalan kapıya doğru ilerledim. (Saçı at kuyruğu olaraaaktaan ya da ne istiyorsanız)

 (Saçı at kuyruğu olaraaaktaan ya da ne istiyorsanız)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Merhaba çocuklar,hoş geldiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-Merhaba çocuklar,hoş geldiniz.

Yavaş yavaş misafirler gelmeye başladı. Saat beş kırk dördü gösteriyor. Az sonra tahminen eve gelecek.

Rahat olmam lazım. Gerçekten artık onu umursamadığımı belli etmem lazım. Herkes için.

Hep beraber bahçede masanın etrafında oturduk herkes tanıdığı kişi ile sohbet ediyor. Ben ise telefonumla oynuyordum.

-Demek Gigi'nin ablası sensin.

Yanıma oturan yeşil gözlü ve ağzı kulaklarına varan çocuğa tek kaşımı kaldırıp baktım.

-Sen kimsin ?

-Tahmin etmenin zor olacağını sanmıyorum.

-Bu kadar gereksiz konuştuğuna göre gruptaki çocuksun.

-Ayneen öyle gruptaki çocuğum.Seni bulucağımı söylemiştim.

-Ee,bende bulduğunda ne yapacağını sormuştum ?

-Tanışcağız.

-Def olup gider misin sorun çıksın istemiyorum.

O sırada Gigi'nin Zayn ile el ele tutuşup bahçeye çıktığını gördüm.Gigi büyük bir heyecanla süpriz diye bağırdı.

Hep beraber ritimli bir şekilde alkış tutup klasik doğum günü şarkısını söyledik. Zayn'in gözleri beni bulunca yüzünde beliren o koca gülümse yemin ediyorum aklımı kaçırmama sebep olacaktı.

-Adını hala bilmiyorum ama ben.

Arkamı hafifçe döndüm.

-Tanışmak istemediğine göre bilmene de gerek yok.

-Yapma ama çok uzatmadın mı ?

-Havuza atlarsan adımı söylerim.

-Yapabilirim hava yeterince sıcak zaten.

-Aptal falan mısın ?

-Sadece eğlenmeyi seviyorum.

-Seninle uğraşamam başka eğlenecek şeyler bul.

Arkamı dönüp herkes gibi "Muhteşem Çifte" baktık.

Tam o sırada sırtıma sıçrayan sular ile refleks olarak çığlık atıp arkamı döndüm.

-Tanrım! İnanamıyorum..Gerizekalı mısın sen ?

Havuzdan çıkarken,

-Eğlenmeyi seviyorum demiştim.

Dedi ve havuzdan çıktı.Hiç kimse ne hakkında konuştuğumuzu bilmiyordu ve haliyle bize bakıyorlardı. Sonrasında bir oyuna çevirip birkaö kişi daha atladı.

Harry gülümseyerek bana anlaşma anlaşmadır dedi.

Ona doğru ilerleyip,

-Sen tam bir aptalsın.

Dedim o ise gamzelerini herkese büyük bir muazzamlıkla sunup "Evet." Dedi...

" Dedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

G

igi yardımcılara söyleyip Harry'e yeni bir kıyafet getirmelerini pastayı kesmek için masanın etrafında toplandık.

Zayn'in gözlerinde gördüğüm o 'Neler oluyor ?' bakışına gözlerimi devirdim ve millet ne yapıyorsa bende onu yaptım.

Frankie'nin bana uzun uzun baktığını hissediyorum. Tam karşımda oturuyor ve bunun farkında olmam için her şeyi yapıyor gibiydi.

O sırada Harry üstünü değişmiş bir şekilde bahçeye çıkarken karşımda Frankie'nin de oturduşu kısımda oturdu. Benim çaprazımdaydı.

-Sözünde durmaz mısın sen böyle ?

-Söz verdiğimi hiç sanmıyorum,şapşal olan sensen neden ben yalancı oluyorum ?

O sırada konuşmaya Frankie katıldı.

-Marie,neyden bahsediyorsunuz ? Daha önce tanışıyor gibisiniz.

Harry ismimi öğrenmesi sebebiyle deli gibi gülmeye başladı. Ve o gülünce bu benimde komiğime gitti ve bende ona eşlik ettim.

 Ve o gülünce bu benimde komiğime gitti ve bende ona eşlik ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kafamı geriye doğru atıp gülerken sola doğru hafif döndüm. Zayn'nin o gergin bakışlarıyla karşılaşınca gülümsemem yüzümden yavaşça silindi.

Ne istiyordu gerçekten ? Aptal. Gözlerimi devirdim. Tekrar. Ve Harry'e dönüp onunla konuşmaya başladım.

Öyleki bir kaç dakika sonra yanımda ki Stella'yı kaldırıp yanıma oturdu. Bu elbetteki Zayn'in dikkatini çekmişti.

Ama sikimde bile değildi. Harry ile konuşmak o kadar iyi sarıyordu ki. Çok komik ve eğlenceliydi. 8 aydır ilk defa güldüğümü hatırlıyorum.

Gerçek ve tam anlamıyla..

Feel MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin