ÖZEL BÖLÜM – YUSUF ERAY DOĞULU
Adamın telefonu ısrarla titriyordu. Kucağında yatan kadına bakıp, gülümsedi. Onu uyandırmadan yerinden doğruldu. Sabahın beşiydi. Arayana baktığında eniştesinin annesi olduğunu gördü. Kaşlarını çattı. Ayşe teyze bu saatte neden arıyordu ki?
Banyoya girdi ve beşinci kez çalan telefonu yutkunarak açtı.“Ayşe teyze?”
“Yusuf! Yusuf’um yetiş oğlum yetiş! Ocağımız söndü Yusuf’um. Evimiz başımıza yıkıldı.”
Adam yandaki lavaboya tutundu. “Ayşe teyze, kime ne oldu?”
“Torunum gitti, oğlum gitti, kızım gitti!”
“Eray? Eray’a ne oldu Ayşe teyzem? Kardeşim, Hamit? Onlara ne oldu?”“Ailem git-“ kadın sözünü bitiremeden fenalık geçirince, telefonu adamlarından biri aldı.
“Yusuf bey-“
“Veli ne oldu?” dedi öfkeyle, çıldıracaktı.
“Yusuf bey, onlar... Tatilden dönerlerken, yolda... Hamit bey virajı alamamış. Araba uçurumdan aşağı yuvarlanmış-“
“Eray?”“Arabanın ön camından-“
“Tamam kes! İyiler ama değil mi?” beyni durmuştu, yüreği sıkışıyordu. Onun; kız kardeşi, Hamit ve yeğeninden başka ailesi yoktu.
“Bir tek kız kardeşiniz. O kurtulmuş. Ama durumu çok ağır. Hala ameliyatta.”Telefon elinden düştü. Lavaboyu açtı ve yüzüne su çarptı. Bir kaç kere daha çarptıktan sonra, derin derin nefesler almaya çalıştı. Eray’ı düşündü. Ona koşuşunu, ilk ‘dayı’ deyişini...
Hamit’in delirişlerini. Kız kardeşinin aşkla cıvıldayan gülüşlerini...Şimdi onları kaybetmişti. Kız kardeşi yaşıyordu... Buna yaşamak denirse tabi.
“Sana ben oğlun öldü, hayatının adamı öldü nasıl diyeceğim be kızım ya!” tekrar gözyaşları ardı ardına aktı. Biraz kendine geldiğinde odadan çıktı. Yatakta hala huzurla uyuyan kıza, hemen açıkta kalan lekeye baktı. Gözlerini yumdu.Yanına gitti bir yandan gömleğini iliklerden bir yandan kıza seslendi. “Sadem...” uyanmadı. Başını diğer tarafa çevirdi. Göz yaşları durmuyordu adamın.
Uyandırmaktan vazgeçti. Zaten kadın onu bu halde görsün istemiyordu. Kotunu üstüne çekti ve cüzdanından bir kartviziti çıkardı. Odadaki kalemle arkasına not yazdı.
“Beni mutlaka ara!” daha fazla oyalanmadan telefonunu banyodan aldı ve odayı terk etti.
Ama kapıyı çarpıp çıktığında, kartın yere düştüğünü ve düşen kartın birden fazla kişinin hayatını alt üst edeceğini bilemezdi.
--------------------------
size gelsin =)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECENİN FERMANI - KARADENİZ SERİSİ I - FİNAL
रोमांस"BU HİKAYE WATTYS 2018 YARIŞMASININ UZUN LİSTENE GİRMEYE HAK KAZANMIŞTIR" BUGÜN AYRILIK GELECEK. SENİ ALIP GÖTÜRECEK. BENİ DİPSİZ KUYULARA, SENİ KÖR ZİNDANLARA GÖMECEK. FERMAN KARADAĞ... Kaderinden kaçarken, başka bir kaderin yazgısı olacağını b...