15 .bölüm

3.6K 231 10
                                    

Başım çok ağrıyordu. Gözlerimi yavaşca açtığımda etrafa göz gezdirdim.
Beyaz hastane kokan bir odada olduğumu anlayınca hatırlamaya çalıştım.

Ne ? Ha ? Hı ?

Kafamı sol tarafa çevirdiğimde Ufuk elimi tutmuş ve uyuyordu.
Bu yüzden mi hastanedeyim acaba ? Ufuk'u gördüm kalbim yerinden çıktı snora yeni kalp buldular ve onu bana şey ettiler. Ya da Ufuk'u gördüm midemde oluşan gergedanların dansı yüzünden geldim ?
Tamam tamam abarttım.

Çok tatlıydı böyle. Saçları karışmıştı ve çok masum görünüyordu.

'Ha-ha-ha hapşuuu' Ufuk yerinde kımıldadı ve birden gözlerini açdı.
3-4 saniye bana boş biş baktıktan sonra "iyi misin ?" Diye sordu.

Cidden bana ne olmuştu. Biraz düsününce Ufuk'un kucağına düştüyümü hatrladım.
Beli kırılmıştır şimdi çocuğun.
Belkide bunun hesabını sormak için burdadır ?.
Yok iyice saçmaladım. 

"iyiyim ben de senin burda ne işin var" diye sordum hala tutduğu elimize bakarak.
Ufuk hızla elini çekti.
"Şey işte canım , bildiyin hani , ondan evet işte" diyince tabi ki de bir sey anlamadım.
"Hı ?" Diye bir ses çıkardım ve skrarcasına baktım.
"Ben hemşireyi çağırayım" dedi ve dışarı çıktı.

Bu neydi şimdi ? Ha ? Ne anlamalıyım ? Bi kalkıyorum elime sarılmış uyuyo sorduğumda hiç.

Uff bunları düşünmek başımı daha çok ağrıttı.
içeri genç sarı uzun saçlı , orta boylu , ve koca popolu bir hemşire girdi.
Göğüs dekoltesini de öyle bir indirmişki giyinmese ondan iyiydi çıplak sanki.
Götüne kadar mini etek bi de dar.
Ufuk buna bakarsa yolarım onu.

"Uyandınız mı küçük hanım ?" Diye sordu ve serumu kontrol etti.
Serum mu takmışlardı bana ?
Hiç haberim yok.
Ufuk bey insanda kafa mı bırakır.
"Yok daha uyanmadım. Birazdan uyanırım herhalde" dedim ve gözlerimi devirdim.

Ufuk alttan alttan sırıtıyordu. Yarı çıplak hemşiremiz de sahte bir gülüş attı.
Yılan!

Bir kaç şey sorduktan sonra konuşmaya başladı.
"korkulucak bir şey yok iştahsızlık yüzünden başınız dönmüş sadece yemeklerinize dikkat etmelisiniz" dedi ve odadan çıktı.
Doktorun konuşması gerekmiyormuydu ?

Her neyse.

"Ne diye aç kalıyorsun sen ?" Ufuk birden çıkışınca korkmuştum.
"Haklısın açım ben" dedim ve sandalye üzerinde duran çantamı alarak dışarı çıktım.

"Bir dakika bizimkiler nerde ?" Diye sordum olduğum yerde durarak.
Sonuç olarak ben hastanedeyim ve hiç birisi yok.
"Ben yolladım" dedi ve ilerlemeye devam etti.
Gıcık ya yollamışmış sen kimsin sen kimsin yani dimi ?
Gıcık bey arkasını döndü ve kafasıyla
'Düş önüme' işareti yaptı.

Gitmiyorum işte. Arkadaşlarımı istiyorum ben hepsini göndermiş bir de. Gıcık işte ne olucak.

Ufuk yanıma doğru ağır ağır yürüdü ve elimden tutarak beni çekiştirmeye başladı.

Elimi tutunca birden garip oldum.
Ne yapıyorsun sen bana ?

Kendime gelmeye çalışarak
"Ne yapıyorsun ya arkadaşlarımı istiyorum ben!" Dedim ama ne fayda maşallah Gıcık gücü vardı beyimizde.

Beni hastaneden çıkardı.
Arabanın önünde durduk.
"Önce gidip yemek yiyeceğiz sonra sana kıyafet almaya gideceğiz" dedi bacaklarıma bakarak.
"Kıyafete falan ihtiyacım yok benim" dedim ve arabaya bindim.

Tanıyordum ben Gıcığımı bindirirdi beni zorla.
O da sinirli bir şekilde nefesini verdi ve arabanın sürücü koltuğuna oturdu.

"Kıyafetin olmadığı için mi böyle giyiniyorsun ? Giymeseydin hiç" dedi ve arabayı çalıştırdı.
"istediğim gibi giyinirim" dedim ve arkama yaslandım.

İlle De GıcıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin