14. bölüm

3.4K 224 11
                                    

Ufuk beyimiz sağ olsun her ortamda buluyordu beni.
Gelde açıklama yap. Çocuğum neden bizim yanımıza geliyorsun. Biz senin gıybetini yapmak için geliyoz sana ne oluyo yani dimi ?

"Heh şimdi sıçtık" dedi Mert ve arkaya döndük.

"Kardeşim ne arıyorsun sen burda ?" Dedi Mert ve ayağa kalktı.
"Muhabbetinizi böldüysem kusura bakmayın ama siz ikiniz sarmaşdolaş benim hakkımda konuşunca merak ettim tabi" dedi.

Sarmaşdolaş mı yolarım seni Ufuk. Ne sanıyorsun sen beni lan yok geberticem ben Ufuğu tam ben konuşacakken Mert çoktan söze girdi.

"Ufuk ne saçmalıyorsun sen ? Kumsal benim kardeşim" dedi ve yumruğunu sıktı.
"Ben gördüğümü diyorum sadece kardeşim" dedi.
"Ne diyorsun Sen ya. Sen aptal herifin tekisin Ufuk. Gözünün ucunu bile göremiyorsun" dedim ve bacağına sert bi tekme attım.

Ve yanlarından hızlı adımlarla ayrıldım.

Aptal , Salak , Mal , Dana , Öküz , gerizekalı pislik......

Her kes öğrendi ya onu sevdiğimi her kes öğrendi. Bir bizim Mal öğrenemedi. birde gelmiş sarmaşdolaş diyor. gözümden akan yaşlara engel olamıyordum elimin tersiyle silerek karşıdan gelen taksiyi durdum.

hemen bi taksiye atladım. Bu halde yürüyemezdim ne uğraşıcam.
Hızla eve varmıştım zaten parayı amcaya uzzattım ve arabadan indim.
Anahtarı çevirerek içeri girdim. Kapıyı çalarsam iki saat beklemek zorunda kalıyordum.
Çantamı rastgele bir yere fırlattım ve odama girdim.
Kapımı kitledim ve yatağıma atladım.

Bu gün sadece ağlamak istiyordum.
Hani bazen olur ya sadece ağlamak istersiniz. sabaha kadar hemde.

Telefonumun titremesiyle gözlerimi silerek telefonumu elime aldım.

Mesaj Başaktandı.

Mesaj - ne konuştunuz kız Mertle ne oluyor ? Hiç bir şeyde söylemiyon. Arıyım mı kız ? He istermisin ? Dur arıyom hemen. Yada sen ara lan sana yazsın bana yazacağına. ara hemen.

bu kız cidden manyaktı. Aramak istemiyordum ama aramasam bütün gün beynimi şey yapacaktı.
O yüzden hemen rehberde Başakı seçtim ve tıkladım.

"Nerdesin kızım sen  mesajımın üzerinden 2 dakika geçti neden aramıyorsun. Sana ara dedim dimi yani dinleyen kim noldu hadi an-"
"Biraz daha konuşursan telefonu suratına kapatırım"
"iyi tamam be bişey olmuş belli hadi anlat bakim" dedi

Olayları kısa ve özetle geçtim. Dün gece olanları bu gün olanları her şeyi özetle anlattım.

"Öyküye diyicen mi peki ?" Diye sordu Başak. Olacydan bahsediyordu.
"Evet zaten bilmeyen kalmamış Bay Gıcık dışında tabii" dedim ve güldük.
Evet bu halimize güle biliyorduk.

•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•

"Yok mu yine Kumsal dışında cevap vere bilecek ?" Diye sordu hocam.

'Biyoloji hacası dimi' dediyinizi duyuyorum sanki.
Evet biyoloji dersiydi.
Sorular her zaman ki gibi kolay ve basitti.
ikiside aynı kelime neticesinde ama olsundu.

Hoca mecbur kalarak beni kaldırdı. Bende ayağa kalktım ve cevap verdikten sonra tekrar oturdum.

"Öküz kafalı inekler bir dahakine bilmeseniz eğer notlarınızı düşüreceğim" dedi ve tahtada bir şeyler karalamaya başladı.

Öküz kafalı inek nedir hocam allah aşkına. Tam da biyoloji hocamıza layık yani. 

Arka sıradan bur çocuk
"Hocam benim notum 0 daha ne kadar düsürüceksiniz notumu" dedi ve onun gibi bazı salaklar gülmeye başladı.
Kendilerini komik sanıyordular
Hıh.

İlle De GıcıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin