Şimdi Ufuk'un beni düşünmesine sevineyim mi ? Yoksa birazdan burada çıkan kavga için Üzüleyim mi ? bilemedim.
Çağlar arkasını döndüğünde Ufuk çoktan dibimizde bitmişti.
Ve çok sinirli olduğu har halinden belliydi.Çağlar kulağıma eyilerek
"Sevdiğin çocuğu buldum" dedi ve gülümsedi.
Ufuk Çağların yakasından tuttu ve kendine çekti.
"Nerden buluyorsun lan sen bu cesareti ?" Diye sordu.Ben kesin bir gün kalpten gidicem.
Allahım şuan sevinmem gerek ama Çağlara zarar gelmesini istemiyorum."Demin okula gelmeden önce marketden aldım" dedi ve sırıttı.
Ama Çağlar hiç bir şey yapmıyordu laflarıyla iğneleyen biriydi galiba.
Uahuahuahuahuahu."Hemen gidip iade ediyorsun o zaman yoksa o cesaritini kalbinle beraber söker , Başka yerine dikerim" dedi ve Çağların yakasını bıraktı.
Bana son bir bakış attıktan sonra okula geri döndü.
Az önce ben ne yaşadım ?
Ufuk beni kıskandı mı ? Yoksa Başak için mi öyle yaptı ? Ha ?
Allahım neden hiç bir şey anlıyamıyorum ki ?Çağlar tekrar yanımıza gelerek
"Neden bunun gibi birini sevdiğini anlamadım. Bildiğin ayı herifin teki" dedi ve karşımızdaki banka geçerek oturdu.
Bizde yanına gittik. Neticede ona cevabını vermeliyidim dimi.
Sensin ayı lan.
"Bu söylediklerine katılmıyorum Çağlar. Ufuk çok iyi biri. Sadece bunu çevresine göstermiyor o kadar. Hem onu bu şekilde aşşalıyamassın" dedim ve arkamı dönerek bir adım attım.Bir el kolumdan tutarak beni durdurdu.
Tabi ki Çağlar. Ona 'ne var' bakışı attığımda bir kaç saniye gözüme baktıktan sonra konuşmaya başladı."Onu ne kadar çok sevdiğini ölçüyordum. Be testten geçtin. Seninle arkadaş olarak belki aramızı biraz da olsun düzeltiriz sandım ama bu aşk dolu bakan gözlere hiç şansımın olmadığını anladım" dedi.
Kelimeleri beni sinirlendirdi ama mutlu da etmişti.
"Hadi ne bekliyorsun derse geçikeceğiz mavi çocuk" dedim ve kolundan tutarak sınıfa doğru götürdüm.
Etrafa kızlar için bakındığımda çok garip ki ikisi de yoktu.•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•
Derse girdiğimde kızların sınıfta olmadığını görmüştüm.
Onlar gittiyinden beri 2 ders bitmişti.
Kızları aramıştım ama ikisinede ulaşamıyordum.
Öyküyü bir daha aradım ve telefonu kulağıma götürdüm.
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
dı pörsn yu ar luking cududurudu ""Kendini ele verdin. Hadi tamam türkceyi söylüyorsun. Kızım ingilizce niye konuşuyorsun ki telefonu kapatsana salak. Nerdesiniz siz ?"
"Düüüt düüüt düü-"
"Yemişim lan düüütünü dııt o bi kere tamam mı ?
Hadi nerdesiniz söyle oraya geliyorum. Çabuk ol biraz"
"Off kızım ya sen derse gir biyoloji dersi var bak sen girmessen hiç kimse cevap veremez mal gibi bakarlar hocanın suratına. hadi bakim derse"
"Sıçayım dersine kızım nerdesiniz siz bak valla söylemezseniz küserim" dediğim anda cevap verdiler.
Çünki ben küsünce zor barışa biliyordum 😊."Sizin evdeyiz gel ama yavaş yavaş gel tamam mı ?" Dedi ve suratıma kapattı. Dana.
Yine neyin peşindeler bunlar acaba.
Sınıftan çantamı alarak çıktım. Üzgünüm biyoloji bu seferlik affet beni.
Belki Çağlar ı falan görürüm diye etrafa bakındım ama derste olmalıydı galiba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlle De Gıcık
Humor+ kalk hemen o göt Lalesinin yanından - sen de mavi kafanın yanından kalk. + önce sen kalk. - kalkmıyorum. + kaldırmasını biliriz yiğidim. - kaldır da görelim. + 6 yaşına kadar altına işediğini okulun bilmesini ister misin ?" - anlaşa biliriz benc...