Multimedia'da Su var *-*
.........
Başlama tarihinizi buraya bırakır mısınız❤
.......Bugün yine o lanet günlerden birini geçirip eve dönüyordum. Otobüste çok insan yoktu-ki bu benim oturacak bir yer bulmam için fırsattı- nereden bakılsa arabada 8-10 kişi vardı. Eve gitmek istemiyordum. Çünkü annemin olmadığı bir eve girmek benim için bir işkence türü gibiydi adeta. Annem benim yaşam kaynağımdı. Ama onu kaybetmiştik. Gitmişti bu dünyadan. Tekrar gözlerim dolmaya başladığında gözlerimi silip kendimi toparladım.
Bu arada izleniyormuşum gibi hissettiğimde ensemdeki tüyler diken diken olmuş ve havalanmıştı. Korkmuştum ama belli etmeden arkama ve sağıma soluma baktığımda siyah kapüsonlu biri bana bakıyordu. Otobüsün loş ışığında yüzünü görememiştim. Zaten benim de ona baktığımı farkettiğinde kafasını çevirmişti. Ürperdiğim sırada ineceğim durakta durmuştu otobüs. Bende kafamı yere eğip hızlı hızlı otobüsten inip evime doğru yürüyordum. Arkama bakmak istediğim halde bakmadan eve doğru yürüdüm.
Eve vardığımda anahtarımı çantamdan çıkarıp eve girmiştim. Üstümü çıkarıp banyoya girdiğimde kapının açıldığını duydum.
Biraz sonra aşağıdan babamın sesini duydum " Su evde misin?"
Hemen küvetten çıkıp bornozumu giydim ve odamın kapısını açıp babama doğru bağırdım "Evet!"O birşey demeden ben odamın kapısını kapattım ve üstümü giyinip aşağıya indim. Babamı masada yemek yerken gördüğümde kendime de bir tabak makarna doldurup yemeye başladım.
Babamla, annem öldüğünden beri fazla konuşmuyorduk. Çünkü ikimizde annemin acısını hala kabullenemiyorduk.
Yemeğimi yedikten sonra babama iyi geceler diledim ve yatağıma gittim. Tam uykuya dalmak üzereydim ki; telefonum çaldı.
Beni arayan kimse olmazdı. Bu duruma şaşırdığım için telefonu elime aldım ekranda 'Bilinmeyen numara' yazdığını görünce açmakta tereddüt etsemde açtım.
"Alo!?"
"Ağlamana dayanamıyorum Su. Bir daha ağlama. Annen adına çok üzüldüm. İyi geceler prenses."
diyip kapattığında adeta lal olmuştum. Bu kişi kimdi acaba?************
Merhaba dostlarım :)
Bugün yeni hikayemle karşınızdayım.
İlk bölüm olduğu için biraz kısa oldu affınıza sığınıyorum djdjjd
Bu arada cancazlarım seviliyorsunuz ;)
☆Yorum yapmayı ve Oy vermeyi unutmayın☆♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Arama
Teen FictionHayatının altüst olduğu zamanda bilinmeyen bir numaradan arama alan Su aslında o aramanın hayatını değiştireceğini bilmiyordu... Adını dahi bilmediği Adamın onun bu denli hayatına gireceğini tahmin etmemişti. Hiç bu denli yakın hissetmemişti birine...