8

9 1 0
                                    

Multimedia'da Su var♡

Dersimiz Geometri olduğu için her zamanki gibi uyumuştum. O sırada birisi kafamı binlerce kez dürtüğünde uyanmak zorunda kalmıştım.

Kafamı kaldırmadan "Ne var ne nee!!" diye bağırdığımda, Alperen konuşmustu "Hadisene lan. Kalk. Ya sende de ne uyku varmış anasını satayım. Yavrukankam. "

Kafamı kaldırıp Alperen'e baktım.

"Ne var?"

"Kanka istersen sen okulda kalabilirsin. Ama biz çıkıyoruz tamam mı?" Ona anlamazca baktığımda arkamdan gülme sesleri geldi kafamı çevirip baktım. Bizim kadro ful buradaydı. Ve bana gülüyorlardı.

"Kankacım, çıkış saati geldi hani eve gelmek istersin falan diye uyandırmak istedik seni." diyen Beyza'ya gözlerimi açarak baktım.

"Lan ilk dersteydik daha. Hangi ara okul bitti!?"

Bizimkiler kahkahayla gulerken Halil konuştu.

"Kanka sen kış uykusuna yattın ya hani... O zaman okul bitmiş işte."

Pislik dalga geçiyordu.

"Her neyse ya. Hadi gidelim." derken çantamı koluma takmış ve kalkmıştım.

Telefonum çaldığında, sınıfımdan çıkmıştık. Herkes bana dikdik bakıyordu. Şaşırmakta haklıydılar. Numaramaı kimseye vermediğim için, telefonumda çalmazdı. Onlara "Ne var ya? Yanlış numaradır ya da babamdır..."

Alperen "Inşallah öyledir" dediğinde gözlerimi devirdim. Ona telefon numaramı vermememe cok içerliyordu.

Telefonumun ekranına baktığımda ekranda 'Bilinmeyen Numara arıyor' yazıyordu.

Elimden telefon alınınca kaşlarımı çatarak, Halil'e baktım.

Beni umursamadan aramayı cevapladı.

"Alo?"

"Konuşsana kimsen?"

Sanırım bana mesaj atan prens, Halil'le konuşmuyordu.

"Konuşsana yaprrak!"

Telefonu kapatıp bana uzattı.

"Bir daha bilinmeyen numara ararsa açma. Hem konuşmuyor da gerizekalı." dediginde gözlerimi devirip, "Sanne?" dedim.

Alperen "Ne demek sanne lan? Bize numaranı vermiyorsun ama elin malları numaranı bulup seni arıyor?" dediğinde oflayıp "Tamam lan size vereyim numaramı. Bıktım sizin çenenizden." İşte şimdi daha kötü bakıyorlardı. Ne yani yanlış birşey mi demiştim!?

"Sırf bizim çenemizden kurtulmak için değil, arayanın kim olduğunu öğrenmememiz için yapıyordun değil mi!?" Diyen Halil'e baktım. Bazı şeyleri çok abartıyorlardı.

Tam ağzımı açıp konuşacağım sırada, Alperen konuştu.

"Vay be sevgili yapıyorsun kendine, kardeşlerine bile söylemiyorsun."

Bu sözleri duyan Esra hemen konuştu. Siktiğimin çenlerini bi kapatamıyorlardı.

"Oha Su! Bize nasıl söylemezsin!"

"Bir de ben Sena yani Sena. Bana da söylemedin."

"Yazıklar ols-"

"Ayh yeter lan. Ne sevgilisi mallar!? Bende tanımıyorum arayan kişiyi." diyerek Beyza'nın sözünü kesmiştim.

"İyi be. Sanki ne dediysek" diyen Alperen'e dikdik baktım.

"Tabi canım. Hiçbir şey demediniz zaten." deyip gözlerimi devirdim.

Bilinmeyen AramaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin