Multimedia'da Alperen var!♡
Sabah uyandığımda, kafamda filler çiftleşmeyi geçmiş, tepiniyorlardı sanki...
Kıyafetime baktığımda dün gece giydiğim kıyafetler hala üzerimdeydi.
Derin bir 'of' çekip küvete girdim ve soğuk suyu açtım. Soğuk su dolarken ben başımı ellerim ile yavaşça ovalıyor, ağrının geçemesini bekliyordum.
Dün gece o kadar çok içmiştimki, ikinci bardaktan sonra olan hiçbir şeyi hatırlamıyordum. Hatta belki de bayılmıştım üçüncü bardaktan sonra.
Bu konuda hiçbir fikrim yoktu. Beni eve bizimkilerden birisi getirmiştir herhalde.
Hasss... Dün gece bara, bana mesaj atan kişi de gelecekti... Barda ne kadar aklıma gelmesede telefonuma mesaj atmış olabilirdi. Gerizekalı Su...
Küvet ağzına kadar soğuk su ile çoktan dolmuşken ben daha iyiydim. Başımın ağrısı hala son derecede rahatsız ediciydi.
Küvetten çıkıp, odama girdiğimde, dolabımdan pijama takımlarımdan bir tanesini çıkarıp giyindim. Bugün okula gitmeyecektim.
Telefonumu aldığımda mesajların çokluğu ile gözlerimi büyüttüm. Kimden geldiklerine baktığımda Bilinmeyen Numara yazısı ile daha da heyecanlanıp mesajlarını okumaya başlamıştım. Ilk mesajını biz bara girdikten 5 dakika sonra atmıştı...
Bilinmeyen Numara: Bir daha bu elbiseyi giyme prenses.
Bilinmeyen Numara: Çünkü çok yakışmış...
Bilinmeyen Numara: Alperen'in yanına oturmak yerine Beyza'nın yanına oturabilirdin.
Bilinmeyen Numara: Çok fazla içme. Sarhoş olacaksın!
Bilinmeyen Numara: Keşke telefonuna gelen mesajlara bakmak da aklına gelse -,-
Bilinmeyen Numara: Dans etme!
Bilinmeyen Numara: Sana dans etme diyorum amk!
Sanırım dün gece onu bayağı sinirlendirmiştim. Lanet olsunki dans ettiğim bölümleri hatırlamıyordum. Cidden dans mı etmiştim ben? En iyisi bizim kızları aramaktı.
Kızları 3'lü arama ile aradım. Ilk açan Beyza olmuştu. Sena ile Esra ise aynı anda açmış sayılırlardı. Sena büyük bir heyecanla konuşmaya başladığında, bir an 'noluyo lan' demedim değil.
"Su kızım sonunda aradın be! Meraktan çatladım. Neler olduğunu hatırlıyor musun? Kızım ne duruyorsun anlats-"
"Tamam bi susta anlatsın kız!" diyen Esra'nın sayesinde Sena'da susmuştu. Bunun üzerine Beyza "Hadisene kanka?" deyince konuşmak zorunda kaldım.
"Kızlar ben en son bar taburesinde oturuyor içki içiyordum. Sonra ne oldu siz anlatın bana?"
"Kanka, bak sen dans ediyordun sanırım. Ceyhun'da yanındaydı. Sonra bizim okulun popisi olan Bulut varya?"
Dayanamayıp sözünü kestim "Bulut ne alaka?"
"Kızım susta anlatsın Sena.." diyen Esra'nın ardından yine konuşmaya başladı.
"Işte Bulut bir anda Ceyhun'a kafa mı yumruk mu ne geçirdi ortalık karıştı. Sonra zaten sen sarhoş olduğun için bi bok anlamadın. Sonra Alperen seni kucağına aldı benim arabama bindirdi. Ceyhun'a Halil bizim mekana gel dedi. Hangi mekan olduğunu biz niye bilmiyoruz. Ayrıca Bulut neden Ceyhun'a vurdu?"
Evet benimde merak ettiģim buydu. Bulut neden Ceyhun'a vurmuştu?
"Neyse kızlar elbet öğreniriz. Sizde mi okula gitmediniz?" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Arama
Teen FictionHayatının altüst olduğu zamanda bilinmeyen bir numaradan arama alan Su aslında o aramanın hayatını değiştireceğini bilmiyordu... Adını dahi bilmediği Adamın onun bu denli hayatına gireceğini tahmin etmemişti. Hiç bu denli yakın hissetmemişti birine...