Multimedia'da Su'nun arkadaşları ve Su var♡
Okuldan eve gelip duşa girdim. Babama, akşam arkadaşlarla bara gideceğimizi bildiren bir mesaj atmıştım. Babam ise 'Tamam' yazmıştı.
Duştan çıkıp üstümü giyinirken kapı çaldı. Aslında bu eve kimse gelmezdi.
Sena akşam 19:30'da geleceğini söylemişti. T-shirt'ümü de üstüme geçirip kapıyı açtım. Kapıda kimse yoktu. Bahçeye baktığımda da kimseyi görememiştim. Kapının dışına çıkıp bakayım derken, ayağıma birşey çarptı. Kafamı yere eğip baktığımda yerde beyaz kurdelali siyah bir hediye kutusu duruyordu.Kutunun üstünde hiçbir not yoktu. Kutuyu içeri almadan kurdelasını açtım. Kapağını kaldırdığımda içinde göğüs bölgesinde siyah parlak taşları olan siyah mini bir elbise vardı. Elbise çok güzeldi. Ayrıca tamda benim zevkime göreydi. Elbiseyi kutuyla birlikte içeri aldım ve kapıyı kapattım.
Odama gidip kutudan elbiseyi çıkarıp daha detaylı incelemeye başladım. Göğüs bölgesinde ince taşlarla süslenmiş, gerdan bölümü ise ince siyah bir tül ile bezenmişti. Elbisenin etek bölümündeki dantel güpür ise muazzamdı.
(Su'ya gelen elbise)
Kutuya tekrar baktığımda, Siyah bir kağıda beyaz bir kalemle yazılmış bir not vardı. Notu elime alıp okumaya başladım.
"Bu elbiseyi, bu gece üstünde görmek istiyorum prenses. Eminim sana çok yakışacak. Umarım beğenmişsindir.
Seni seviyorum.
Bilinmeyen Numara ;) ♡"Notu okuduğumda aslında şaşırmamıştım. Çünkü ondan başka bana elbise gönderecek birisi yoktu. Notu okuyup gülümsedim. Çok nazikti. Bu kişi bizim okuldaysa, ben neden farkına varamamıştım onun?
Telefonumu elime alıp ilk defa ona ilk mesajı ben attım.
Su: Elbise çok güzel. Ama bu gece seni göreceğime söz verirsen bu elbiseyi giyerim ;) Ayrıca elbise için çok teşekkür ederim :)
Bilinmeyen Numara: Güzelim; beni görmeni o kadar çok istiyorum ki...
Bilinmeyen Numara: Ama olmaz. Sana birşey olmasına izin veremem. Ama bu gece beni göreceksin. Sana ben olduğumu söylemeyeceğim ama göreceksin beni...
Su: Başıma ne gelebilir ki?
Bilinmeyen Numara: Tahmin bile edemeyeceğin şeyler. Ve ben sana zarar gelmesine dayanamam güzellik. Başımdaki beladan kurturul kurtulmaz senin yanına geleceğim.
Bence fazla büyütüyordu. En fazla ne olabilirki? Eski sevgilisi falan mı musallat olacaktı bana. Hah hiç sanmıyordum.
Su: Peki o zaman... Bende elbiseyi giymeyeceğim...
Bilinmeyen Numara: Lütfen elbiseyi giy Su. Benim için. Aylardır bunu hayal ediyorum Su. Benim aldığım bir elbiseyi giymeni... Bu benim için önemli....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Arama
Teen FictionHayatının altüst olduğu zamanda bilinmeyen bir numaradan arama alan Su aslında o aramanın hayatını değiştireceğini bilmiyordu... Adını dahi bilmediği Adamın onun bu denli hayatına gireceğini tahmin etmemişti. Hiç bu denli yakın hissetmemişti birine...