Multimedya'da Bulut var.
Sabah uyandığımda hızlıca kalkıp yüzümü yıkadım. Ve üstümü giyinip aşağı indim. Bugün bir saat erken kalkmıştım. Tam çıkacağım sırada, mutfaktan gelen koku ile oraya doğru yöneldim.
Sultan abla gelmişti. Gülümseyim yanına gittim ve sarıldım.
"Hoşgeldiin"
Gülüseyip bana sarıldığında "Hoşbuldum kuzum" deeiğinde geri çekilip sofraya baktım. Yine döktürmüştü.
"Oo eline sağlık" dediğim sırada babam gelmişti.
İçeriye takım elbiseleriyle girip bana baktı. Önceden her sabah yaptığım gibi onu öpmek gelmişti içimden.
Ve öptüm de.
Annemi de öperdim her sabah... Gözlerimin dolmaması için geri çekilirken zoraki bir gülümsemeyle babama bakıp "Günaydın baba" dedim. O da gülümseyerek "Günaydın kızım" dediği sorada sofraya oturdu.
Ben de onun ardından karşısına oturdum. Sultan abla güzel bir patates kızartmasıyla menemen yapmıştı. Bu benim en sevdiğim yiyeceklerden biriydi.
Gülümseyerek onu da sofraya davet ettiğimde yanakları kızararak "Yok kızım ben yediydim de geldim. Size afiyet olsun" diyerek içeri gitti.
Evin yapılacak fazlasıyla işi vardı. Valla allah kolaylık versin kadıncağıza.
Yemeğimi yiyip babama görüşürüz dedikten sonra evden çantamı da alarak çıktım. Tam arabama bineceğim sırada telefonumun mesaj sesiyle duraksadım.
Arabama hızla binip çalıltırmadan önce telefonuma gelen mesaja baktım.
X: Günaydın güzelim.
Su: Günaydın :)
Onu çok merak ediyordum. Kim olabilirdi? İçimden bir ses onun hiç beklemediğim birisi çıkacağı konusunda bana telkinler veriyordu.
Arabamı çalıştırıp okula doğru yol aldım.
Okula geldiğimde arabamı okulun park yerine park edip arabadan indim.
Okula doğru ilerlerken uazktan bana bakam bir çift mavi göz dikkatimi çektiğinde hafif bir duraksadım.
Bulut ağaçların arasında durmuş sigarasını içerek bama bakıyordu.
Benim de ona baktığımı fark ettiğinde kafasını umursamazca çevirip telefonuna baktı. Ben de gözlerimi ondan çekip yürümeye başladım.
Okula girdiğim sırada telefonuma mesaj geldi.
X: İçimden bir ses, çok iyi anlaşacağımızı söylüyor ;)
Neden böyle demişti ki şimdi?
Su: Neden böyle dedin?
X: İnsanlara aynı benim gibi sert bakıyorsun da ondan :D
Evet sert bakıyordum. Ama o da mı sert bakıyordu?
Oha.
ONUN HAKKINDA
BİRŞEY
ÖĞRENMİŞTİM!
Bu beni heyecanlandırmıştı.
Su: Demek sen de sert bakıyorsun ha? :D
Ondan mesaj beklerken biraz düşündüm. Bu okulda sert bakan kim vardı?
Bulut vardı, Serdar vardı... Başka?
Neden her defasında Bulut olması fikri aklıma yatıyordu hiç bir fikrim yoktu. Sanki o olduğuna dair içimde bazı şüpheler vardı. Ve tabi birde bu şüpheleri bir bir çürüten gerçekler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Arama
Novela JuvenilHayatının altüst olduğu zamanda bilinmeyen bir numaradan arama alan Su aslında o aramanın hayatını değiştireceğini bilmiyordu... Adını dahi bilmediği Adamın onun bu denli hayatına gireceğini tahmin etmemişti. Hiç bu denli yakın hissetmemişti birine...