Ship: Aoyama x Mina
(boyxgirl)
Tür: fluff
"Biliyorum! Kesinlikle fazla yakışıklıydı, bir an aktör ya da insan olduğunu unutup meteorları konu alan bir belgesel izliyorum sandım!" Mina heyecandan sesine hakim olamayıp bağırmaya başlamıştı ve etrafındaki kız arkadaşları onun bu haline kıkırdadı.
"Mina, birkaç gün sonra film galası olacakmış. Hafta sonuna denk geliyor. Beraber gidelim mi?" Hagakure heyecandan sesine hakim olamadı.
"Yapacak bir işim olmazsa gelebilirim! Biraz cep yakacak gibi lakin neden olmasın?"
"Ben de gelmek isterdim. Fakat kuzenim gelecek, hafta sonu ona bakmam gerekiyor..." Uraraka alt dudağını sarkıtıp arkadaşlarına baktığında Tsuyu, kahverengi saçlı kızın sırtını sıvazladı teselli etmek istercesine.
"Benim de yapacak bir işim yok. Sorun olmayacaksa yardım etmeyi çok isterim." Ochako'nun sevinçten gözleri parlamaya başladı. Ellerini çırptı ve kocaman gülümsedi.
"Benim ne yapacağımı bilmek isteyen var mı?" Aoyama arka sıradan, avuçlarını çenesinin altına koyup parmaklarını gözlerine yaklaştırdı ve sevinçle konuşmaya başladı.
Kızlar aynı anda arkalarına dönüp adeta parıldayan oğlana baktı. Daha sonra kimse sesini çıkarmayıp önüne geri döndü ve konuşmalarına devam etti.
Aoyama'nın morali bozulmuştu, kimse tarafından sevilmiyordu veya kimsenin umurunda olmuyordu.
Mina kız arkadaşlarına hemen döneceğini söyleyip aralarından ayrıldı ve sarı saçlı oğlanın sırasına yaklaştı. Yüzü düşmüş olan Aoyama'yı fark ettiğinde gülümsedi ve sırasına oturdu. Aşırı derecede sevdiği aktöre benzetiyordu. Bunu diğerlerine söyleseydi kim bilir ne garip tepkiler alırdı.
Huy açısından değil fakat görünüş açısından oldukça benziyordu. Saçları sarı değildi ama yüz tipi benziyordu ve bu Mina'ya yetmişti.
Aoyama, sırasına oturmuş olan kızı fark edince şaşırmıştı. Mina çoğunlukla fikirlerini umursamak yerine konuyu değiştirirdi. Gözlerini kısıp dudaklarına bir gülümseme yerleştirdi. Belki de Mina onunla arkadaş olmak isterdi.
Kendisini övmek için ağzını aralamıştı ki gözüne Mina'nın parlak pembe, kısa, göz alıcı ve kıvırcık saçları girdi. Sırasından kalktı ve kendine hakim olamayıp kızın yumuşak saçlarına geçirdi parmaklarını. Doğal bir güzelliği, hacmi vardı ve Aoyama buna bayıldı.
"Saçların çok güzel..." Mina duyduğu sözleri sindirmekte zorlandı. Yüzü yanmaya başlamıştı. Daha önce saçlarını öven bir erkek olmamıştı. Hem onu daha önce hiç bu kadar kendinden geçmiş görmemişti. "Ayrıca boynuzlarında."
Mina koyu pembeye dönüştüğünü hissedince oturduğu sıradan kalkıp birkaç adım geriye gitti. Aoyama neler söylüyordu öyle? Fakat gariptir ki, Mina bundan aşırı derece de hoşlanmıştı.
"Ben- Ah, şey. Se- senin de, uh, sa-sağ ol." Aoyama uzaklaşmaya çalışan kızın bileğini yakaladı ve sırasına oturttu tekrar.
Çantasının ilk gözünden eline gelen tarakla Mina'nın saçlarını taramaya başladı. Güzel kokuyordu ve bağımlı olmuştu. Mina, Aoyama'nın böyle birisi olduğunu bilmiyordu. Bilseydi zaten en başından daha da yakın olurdu.
Onu daha fazla tanıma ihtiyacı duydu.
Kalp atışları hızlanmaya başladığında Aoyama'nın elini durdurup saçına sprey sıkmasına engel oldu.
"Gerek yok, sağ ol." Utandığını belli etmemeliydi. Aoyama spreyi ve tarağı çantasına koyduğunda kafasını utançla başka bir yere çevirdi. Kendisini kaptırmıştı ve kendisine hakim olamamıştı.
Özür dilercesine kafasını eğdiğinde Mina gülümsedi.
"Bu hafta sonu boş musun? Bir yerlere gidip takılabiliriz, bilirsin... İstersen diğerlerini de çağırırız. Ya da y-yalnız..." Aoyama şaşırmıştı.
"S-sen galaya gitmeyecek misin?" Mina dudaklarını içeri kıvırıp saçlarıyla oynamaya başladı. Açıkçası şu an Aoyama'dan başka bir şey düşünemiyordu.
Diğer erkekler gibi değildi, onunla ilgilenmekten zevk alacağına inanıyordu. Kaba ya da aptalca şakalar yapmak yerine daha feminen bir yapıya sahipti. İşte bu yanı, Mina'nın kimse tarafından sevilmeyen birisine aşık olmasına neden olmuştu.
Pekala ben bunları çok ama çok seviyorum. Oturup ağlayacağım, neden bu kadar az shipleniyor?!
Sanırım bundan bir tane daha yazacağım. A N G S T.
Bu arada bugün Mina'nın dogum gunu eheh
Mina'yı Sero ile shiplediğim kadar da Aoyama ile shipliyorum. Siz Mina'yı kiminle shipliyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA One-shots
Kısa HikayeBoku no Hero Academia animesinden farklı shiplerle alakalı tek bölümlük hikayeler. |istek almıyorum, ship önerisi yapmayın| •boyxboy •girlxgirl •boyxgirl