Ship: İzuku Midoriya x Katsuki Bakugou
Tür: Angst, soft, fluff (?)
"Kacchan! Şuna bak, şuna bak!" İzuku, avuç içlerinde oluşturduğu patlamalarla kocaman gülümsedi. Sonunda özgünlüğü çıkmıştı ve ebeveynlerinden sonra gösterdiği ilk kişi tabii ki en yakın arkadaşı Katsuki olacaktı. Katsuki elindeki futbol topunu bırakmadan irileştirmiş olduğu gözlerle çilli oğlanın avuç içlerine baktı.
"Voah, bu çok havalı!" Sarı saçlı oğlan heyecanını dizlinleyemiyordu. "Fakat benim özgünlüğüm çıktığında göreceksin, Deku. Çok daha havalı olacak!" Yeşil saçlı çocuk kocaman gülümseyip başını aşağı yukarı salladı.
Her zaman havalı bulduğu, onun gibi olmak istediği arkadaşı elbette harika bir özgünlüğe sahip olmalıydı. "Dört gözle bekliyorum!" bağırdı çilli yanaklarında beliren kızarıklıklarla.
Bir süre sonra yanlarına toplanan arkadaşları, İzuku'nun özgünlüğüne hayran kalmıştı. Her zaman çevresinde fazla arkadaşı olmayan bu çocuk, özgünlüğü ortaya çıktıktan sonra bir an da etrafı yeni çocuklarla çevrilmişti.
Gittiği yerlerde gördüğü büyükler, ileride harika bir kahraman olacağını söyleyip duruyordu. Bu İzuku için dayanılmaz bir sevinç kaynağıydı, mutluluktan ölecekmiş gibi hissediyordu tıpkı.
Fakat durum Katsuki için böyle değildi. Gitgide oğlandan uzaklaştığını hissediyordu. Her zaman yanında duran oğlan bir an da ondan birkaç adım ileriye gitmişti ve gitmeye devam ediyor gibiydi, uzaklaşıyordu âdeta. Katsuki ise ileri adım atamıyordu. Aralarındaki mesafe açıldıkça açılıyordu ve Katsuki hep aynı yerde duruyordu.
Bu yüzden geri adım attı.
Bütün yaşıtlarının özgünlükleri çıkmaya başlarken Katsuki'nin özgünlüğü henüz çıkmamıştı. Ebeveynleri de bu konuda oldukça endişeliydi. Bu yüzden Mitsuki onu bir doktora götürmeyi aklına not almıştı.
Ancak doktorun ağzından çıkan kelimeler, sarışın oğlanın dünyasını başına yıkmıştı.
"Kahraman olma hayalinden vazgeçmelisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA One-shots
Historia CortaBoku no Hero Academia animesinden farklı shiplerle alakalı tek bölümlük hikayeler. |istek almıyorum, ship önerisi yapmayın| •boyxboy •girlxgirl •boyxgirl