Ship: TodoMomo (Todoroki x Yaoyorozu)AU: Mermaid(deniz kızı)/Swimmer(yüzücü) Momo
♡
Kaminari yaklaşıp kafasını defterine gömmüş olan arkadaşının ensesine vurdu.
"N'aber, Todoroki?" Todoroki kafasını kaldırıp gelen kişiye baktı. Daha sonra defterini gizlemeye çalıştı. Kapağını kapatıp çantasına koymak için harekete geçmişti ki diğer tarafındaki kızıl sınıf arkadaşı buna engel oldu.
Kirishima tek hamlede Todoroki'nin çizim defterini alıp Kaminari'ye fırlattı. Kaminari kıkırdayıp Todoroki'nin sırasına oturdu. Todoroki ise iç çekip bitirmelerini bekledi. Kaminari ile Kirishima her zaman böyle olmuşlardı. Meraklı ve heyecan dolu.
Kaminari, işaretlenen sayfayı açtığında ağzındaki suyu elinin tersiyle sildi.
"Kanka... Çok güzel çizmişsin!" Kirishima merakla kaşlarını çatıp sarışın dostuna eğildi ve sayfaya baktı. Todoroki deftere uzun, siyah saçları olan bir deniz kızı çizmişti.
"Vay be... Sende ne cevherler varmış!" Kirishima defteri alıp incelemeye başladı. "Kim ki bu?" Todoroki rahatsızca saçlarını karıştırdı. Her gece rüyalarında gördüğü deniz kızını çizmişti...
Bütün güzelliği ile Todoroki'nin başını döndürüyordu. Her gece rüyalarında onu ziyaret ediyordu. Fakat tek kelime etmiyordu. Sadece Todoroki'ye gülümsüyordu. Todoroki ise yüzündeki gülümsemeyi silemiyordu onu izlerken. Çok büyüleyiciydi....
"Ah ben biliyorum bunu!" Mina, elini kızıl saçlı arkadaşının omzuna atıp resme baktı. "Yüzme kulübündeki Yaoyorozu, değil mi bu?" Todoroki hızlıca ayağa kalktı ve defteri alıp Mina'ya yaklaştı.
"Nerede o?" Pembe saçlı kızın omuzlarını tutup hafifçe salladı. Bu heyecanı, Mina'yı şaşırtmıştı. Normalde bütün gün sırasına oturup kimseyle tek bir diyaloğu olmayan bu çocuk, neden şimdi böylesine heyecanlanmıştı ki?
"Bu kız, yüzme kulübünden. Sınıfını bilmiyorum." Daha sonra Todoroki ellerini indirip başını aşağı yukarı salladı. Kısa bir teşekkür sunup sınıftan çıktı ve yüzme kulübünün olduğu yere, zemin kattaki havuza gitti. Kapalıydı ve sadece temizlikçi kadınlar vardı.
"Bir şey mi arıyordun genç adam?" Kadınlardan birisi oğlana yaklaştı. "Kulüp saati değil daha."
"Hayır, üzgünüm." Todoroki biraz eğilip bulunduğu yerden çıktı. Kulüp saati okul çıkışı olurdu. Ve umdu, Todoroki. Rüyalarına giren kızı bir kere de olsa görmeyi umdu.
Belki Mina sadece benzetti. Fakat bir şans vermekten zarar gelmezdi. Bilinç altına yerleşmiş bir rüya karakterini gerçek hayatta bulmak imkansızdı.
Fakat... Ona benzer birisi neden olmasın ki?
.
Okul çıkışı, kulüp saati geldiğinde, Todoroki kendi kulübüne gitmeyip havuz kulübüne gitmişti. Birçok okul mayosu giymiş kız vardı. Ayrıca sadece kızlar vardı. Erkeklerin havuzu başka bir yerdeydi.
Bu yüzden Todoroki sadece uzaktan izleyebiliyordu. Fakat gözü birisine takıldı.
Kafasına geçirdiği bonesi ve gözlerine yerleştirdiği yüzme gözlükleriyle diğerlerinden farksızdı. Fakat yüzüşü etkilemişti oğlanı. Tıpkı bir balık gibi kusursuz yüzüyordu.
Tıpkı her gece gördüğü o deniz kızı gibi mükemmel yüzüyordu.
Todoroki'nin yüzü yanmaya başlamıştı. Ellerini yanaklarına koyup kendine gelmek için tokatlamaya başladı kendisini.
Diğer yüzücüleri arkada bırakıp havuzun diğer ucuna dokunduğunda havuzun dışındaki kızlar hayranlıkla adını haykırmaya başladı.
"Yeey, Momo! Bastır Yaoyorozu! Kyaaa, çok havalı!!"
Momo havuzdan çıkıp gözlüğünü bonesinin üzerine ittirdi ve güzel yüzünü açığa çıkardı. Todoroki'nin tekleyen kalbi daha da hızlanmıştı. Birkaç saniyeliğine göz göze geldiklerinde Momo gözleri kısılana kadar gülümsedi Todoroki'ye.
Ve o sırada fark etti, Todoroki. Bilinç altına yerleşmiş olan deniz kızının gülüşüne sahipti bu gördüğü kız.
Ayrıca Todoroki o an fark etti, izlemek için mükemmel birisini bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA One-shots
Short StoryBoku no Hero Academia animesinden farklı shiplerle alakalı tek bölümlük hikayeler. |istek almıyorum, ship önerisi yapmayın| •boyxboy •girlxgirl •boyxgirl