doğal güzellik icin şarkı

957 42 15
                                    

chacharealsmut ile one-shot trade sözümüz vardı. Bu bölüm ona,

Ship: Tokoyami x Tsuyu

Ship: Tokoyami x Tsuyu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Varlığıyla kuş adamın dikkatini çekmiş ve ahşabının üstünde kalın bir toz tabakası oluşmuş olan piyano, özlemden yanıp tutuşan bu eski müzisyenin gözlerinde, uzun zamandır ilk defa bu kadar canlı bir parıldama oluşmasına neden olmuştu. Tabureye yerleştiğinde tuşlarının üzerine örtülmüş kalın kumaş parçasını çekip, tuşlarının arasına kaçmış olan toz umursamayarak beyaz ve siyah taşlarda dolaştırdı parmakları bir süre. Bu hissiyat ona bazen çok uzak, bazen çok tanıdık, bazense -tıpkı şimdi olduğu gibi- ikisinin arasında geliyordu.

Hayatının ve özellikle gençliğinin daha yeni başladığı zamanlarda, bir sebebi olduğu için çaldığı piyanosuna, sebebini kaybetmesiyle elveda demişti. Daha sonra da bir daha görmemişti zaten piyanonun kendisini.

Hafiften havaya karışmış olan sigara dumanının kokusuna inat, sahnenin ortasında, mikrofonu kavrayıp şarkı söyleyen kadının cezbedici güzelliği gibi bir de kokusu ağır basıyordu ve üzerindeki bakışlara, dinleyicinin kendisine sunduğu bakışlarla karşılık veriyordu. Bütün gözler, su yeşili elbisesi ile uyumlu koyu yeşil, uzun saçlarındaydı genç kadının ve onun arkasında piyano çalıyordu ona kalbini yakın bir zamanda kaptırmış olan adam. Gerçi tek kaptıran o değildi, bu güzel ve yaşça Tokoyami'den büyük olan kadın, onu dinleyen herkesi büyülemişti.

Ama herkese, kuş oğlana davrandığı gibi davranmıyordu. Belki de bu yüzden Tokoyami kendisinin onun tarafından sevildiğini sanıp özel olduğunu düşünmüştü. Müziklerini bardaki insanlara sunarlardı ve performanslarından herkes çok etkilenirdi.

Saksafon, klarnet ve daha nice aletleri çalan arkadaşları, bara sürekli yeşil saçlı kadını görmek için gelen müşterileri ve daha devamı, solistlerinin güzelliğinden etkileniyordu elbette. Dolayısıyla onun ölümü her birinin yıkılmasına neden olmuştu. Güzel ses tellerini, ölüm anında öylesine zorlayarak çığlık atmıştı ki bir gece vakti olmasına rağmen kasabalılar, güzel sesli kadının, haydutlar tarafından soyulmuş evine kısa sürede varmıştı. Ancak ne acıdır ki boğazı kesilen kadının sadece ışıltısı kesilmiş ve dolmuş gözlerini görmüşlerdi. Toparlanamamıştı kimse.

Bir süre sonra bir başka solist gelmişti koyu yeşil saçlı kadının yerine ancak kim gelirse gelsin kimseyi eski solistleri gibi büyüleyememişti. Müşteriler zamanla daha az gelir olunca barın sahibi müzik çalmalarına son verdi. Dolayısıyla jazz müziği kesip sıradan bir arka plan müziği ile basit bir bar hâline geldi orası.

Aradan yıllar geçti. Tokoyami'de hayatında, yapmayı sevdiği bir şeyi bıraktı, yeni şeyler aramaya çalıştı ama bu ruhunun bir parçası hâline gelmiş bir şey olduğu için zorlandı. Uzun yıllar sonunda bir başka barda aldığı jazz müzik grubu teklifi, ister istemez nefesinin kesilmesine neden oluyordu ama ilk aşkı saydığı kadın orada olmayacağı için hiçbir şey güzel gelmeyecekti gözüne, biliyordu.

Her nasılsa, bir şans vermesi gerektiğini düşündü. Bu yüzden yeni açılan bu küçük barın sahne kısmında yer alan piyano taşlarını okşuyordu şimdi. Solistleri olacak olan kızla tanıştı ve kızın, ilk aşkına ne denli benzediğini fark etti. Saçları, yüzü ve bir de bakışları onu andırıyordu.

Tokoyami o gün solist olmaksızın basit bir müzik sunmuştu yeni iş arkadaşlarıyla. Kısa süreliğine gözlerini, bara gelmiş insanların üzerinde gezdirdiğinde içkisini yudumlayıp yanındaki insanlarla kahkahaları arasında sohbet etmek yerine sahnenin köşesindeki adamı izleyen bir çift iri gözle karşılaştı. Güzel sesli ilk aşkına aşırı benziyordu bir yönden dolayı ama hangi yönden o da çıkaramamıştı. Üzerine geçirdiği krem kazağı, su yeşili ve dekolteli elbisesinden uzak; kambur duruşu, dik duruşuyla kendinden emin görünen kadından farklıydı belki ama Tokoyami onu ilk gördüğünde içindeki müzik aşkının geri geldiğini hissetti. Belki eski aşkının -ve belki de hâlâ içinde bir yerlerde aşkını sürdürüyordur- sesini duyamayacak olsa bile kendi yaptığı müziği dinlerken keyifle onu izleyen birisi vardı.

Zamanla onu dinlemeye gelen bu adının Tsuyu olduğunu öğrendiği kız, Tokoyami adlı yaralı kalbe sahip adamın bir nedenden dolayı müzik aşkını geri kazanmasını sağladı. Onunla sohbet edebilmek için konular arar olmuştu ve bir gün ona eski aşkına ne denli benzediğini söylemişti. Oradan da zaten uzun bir konuşma konusu çıkmış, ikiliyi yakınlaştırmıştı.

Daha sonra Tokoyami bir şey fark etti; eski aşkıyla bu kızın arasındaki benzerliği. İkisinin de kuş adama, müziğini çalarken sunduğu hayran kalınası bakışların farksız olduğu öğrendi ve Tokoyami, gerçekten çalma hevesini geri kazandı ve yine gerçekten, bu hissi ve sevdiği birisinin onu dinlediğini bilmeyi ne denli özlediğini fark etti.

Onların hikayesi de böyle başlamış oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BNHA One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin