zayıflığını gördüm (M)

1.3K 54 110
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ship: DekuKatsu/DekuBaku

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ship: DekuKatsu/DekuBaku

Tür: NSFW, angst

•••

"A-ah, Deku!" İnce ve uzun bacakları, ona olan aşkımın teninde bıraktığı birtakım izlerle dolmuş olan eski sınıf arkadaşımın, çocukluk arkadaşımın ve aynı zamanda sevdiğim kişinin, kendisini her kasışında sırtıma daha sert geçirdiği tırnakları ve kulağıma sunduğu aralıksız, arsızca ve hiçte kendisi gibi olmayan inlemeleri mutluluktan gözlerimin dolmasına neden oluyordu.

Aralıklı ve ıslak dudakları arasından kaçırdığı her bir inleme, benim onun dudaklarına kapanmamla son buluyordu. Başım dönüyor, vücudum buz tutuyordu sanki çünkü o büyüleyici görünüyordu.

Bana bağırmıyor, zarar vermiyor veya benimle alay etmiyordu; şu an fazla farklı ve savunmasız görünüyordu kızarmış olan yüzü ve aldığı zevkten dolayı ıslanmış sarı kirpikleri ile. Ve ben bu görüntüden aşırı derece keyif alıyordum. Öyle ki doldugu için buğulaşan gözlerim yüzünden onu göremiyordum bile.

Bana sarıldığında ona daha çok yaklaşıyor, boynunu sertçe öperken içindeki vuruşlarımı hızlandırıyordum ve o bana durmamamı, daha hızlı olmamı yalvarıyordu.

"Haa ah, Kacchan, seni seviyorum..." Sevinç gözyaşlarımın ıslattığı çilli yanaklarımı elleri arasına aldığında ve dudaklarımızı tekrar birleştirdiğinde ikimizinde geleceğini hissetmiştim.

~~~

Elbette bunlar sadece rüyalardan ibaretti. Ona sadece hayal dünyamda sahip olabiliyor, ancak orada içinin sıcaklığını hissedebiliyordum.

O beni uzun yıllardır tanıyan tek kişiydi, beni hırpalasa ve bana zarar verse bile ona olan aşkımı bastıramamıştım hiçbir zaman.

Onu seviyordum ama saf bir sevgiydi bu başlarda; onu tanımadığım siyah, kıvırcık saçlı bir oğlan tarafından becerilirken görene kadar. Arkaya attığı başı yüzünden ortaya çıkan beyaz boynu, aralıklı bacakları arasındaki aleti içine alışı ve kesintisiz sürdürdüğü inlemeleri boş sınıfı doldururken ben sadece sınıfın dışında, aralıklı kapının arkasında şoktan hareket edemeyen bedenimle kalakalmıştım.

Sınıfta unuttuğum bir şeyi geri almak için geldiğimde, bir daha unutamayacağım ve durmaksızın devam edecek olan rüyalarımın nedeniyle karşılaşmıştım. Kacchan keyif alıyor gibiydi ama ona dokunan eller, onu beceren kişi Kacchan'ı benim kadar hak etmiyordu.

Onu yıllardır tanıyan benim, yanından ayrılmayan ve bütün o kaba davranışlarını görmezden gelip yanında kalmaya, onunla yürümeye devam eden de benim.

Onu becermeyi de en çok ben hak ediyorum.

Kacchan, kızıl gözlerini aralayıp yarı baygın bir şekilde bana baktığında nefesimi korkuyla tutup oradan uzaklaşmış, hızlı adımlarla koridorun köşesine ilerlemiş ve görülmeyeceğim bir yere, sırtımı duvara yaslayarak oturmuştum. Titreyen ellerim dudaklarımın üzerine kapandığında o an sadece beni görmemiş olmasını umuyordum.

Ve o an ilk defa Kacchan'la beraber olduğumu düşünerek kendime dokunmuş ve gelmiştim. Siyah saçlı o yabancının yerinde olduğumu, Kacchan'ın ilk defa duyduğum inlemelerinin sebebi olduğumu hayal etmiştim.

Sonrasında yabancı oğlanla sınıftan çıktıklarını işittiğimde beni bulmaması için sesimi çıkarmadan beklemeye başlamıştım. Ama şans bana uğramazdı. Nerede olduğumu bilirdi çünkü ondan saklanmak için de hep buraya gelirdim. Duvara dayadığı bacağı ilk görüş alanıma giren şey olmuştu; beni bulmuştu.

Sertçe yakalarımı kavrayıp havaya asıldığında nefes alamıyormuş gibi hissediyordum. Bakışları nefret doluydu; her zaman olduğu gibi. Canım yanıyordu çünk uhem nefes alamıyor; hem de karşılıksız seviyordum.

"Bundan birisine bahsedersen, ölürsün."

Kacchan'ın sırrını uzun yıllar boyunca tutmaya işte o zaman başlamıştım. Bana her zamankinden daha kaba davranmaya başlamıştı. Bu tabii ki aşık olan beni yaralıyor, sayısız ıslak rüyalarımdan ağlayarak uyanmaya neden oluyordu.

Beni sevmiyordu; ben umutsuz bir aşıktım ve bunun hiçbir zaman değişmeyeceği belli olmuştu.

Şimdi bile, farklı şehirlerde yaşıyor ve uzun zamandır birbirimizi görmüyor olsak da, rüyalarımı bir kez olsun terk etmiyordu. İçimde dolup taşan duygular korkutucuydu, birisinin çocukluk arkadaşına o tür duygusal besliyor oluşu, hele ki ikimizin de erkek olduğunu sayarsak iğrenç sayılıyordu.

Ve ben Kacchan'ın aslında o siyah ve kıvırcık saçlı çocukla, bana benzediği için birlikte olduğuna inanmaya başladım. Uzun zaman sonra, üzülmeyi bir kenara bırakıp hayatıma yeniden başlamaya karar verdiğimde, birtakım olayları atlatabilmek için kendimi bu yalana inandırdım aslında.

Selam, birisi DekuKatsu yazar mı? Yazsın lütfen çünkü ciddi anlamda ihtiyaç duyuyorum, angst olunca hele mmmh

Ve şey, kötü oldu biliyorum çünkü bugün boş derste yazdım. Telefondan yazamıyorum nedense konsantrasyonum darma dağın oluyor ama bu fikri unutmak istemediğim için dişimi sıkıp kısa da olsa bir şeyler yaptım.

Ve Shindeku sözüm var biliyorum, diğer bölüme onları yazacağım...

BNHA One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin