kendinibilyeter birlikte~~
"Bugün burada mı kalacaksın?"
Birden sorduğumda Baekhyun gülen yüzünü bana çevirdi.
"Aaa şey... ben eski günlerdeki gibi-.." beni yanlış anladığı için hemen sözünü kestim.
"Hayır Baekie sadece sordum. Aklına saçma sapan mesafe olaylarını getirme" gülümseyerek söyleyip sevdiğim arkadaşımı kolum arasına aldım.
"Her neyse ben yatıyorum. Size iyi geceler" dediğimde Chanyeol'un da Baekhyun'un da yüzünde anlık bir gerginlik oluşsa da sonradan eski normal hâllerine dönmüşlerdi.
Bense özlediğim bedenin yanına bir an önce gitmek için adımlarımı hızlandırdım.
Kapıyı açıp yatakta uyuyan bedene baktım. Bir kaç gündür birbirimizle fazla ilgilenememiştik gerçekten.İçeri girerken kapıyı ardımdan kapadım ve yatağa yaklaşıp yorganın içine girdim.
Gülümseyerek elimi sevdiğim adamın beline atıp biraz kendime çektim ve boynunu öptüm. O ise öptüğüm gibi silkinerek uyandı. Malûm kurt refleksleriydi.
"Üzgünüm bebeğim."
Uyandırdığım için üzülmüştüm. Ama onu özlediğim ve biraz da yaramazlık yapmak istediğim için bir yanım da seviniyordu.
"Önemli değil hayatım" uykudan yeni uyandığını belli eden bir ses tonuyla konuşup elleriyle gözlerini temizlerken normal zamandaki sert esmerim yerine masum bir velet gelmiş gibiydi.
Bu tatlılığına gülmüş ve dudaklarına yakın bir yeri öpmüştüm.
"Seni özledim Jongin." Alt taraflarımı ona bastırırken sırıttı ve o da kolunu belime doladı.
"Bende özledim de şu sevişirken çıkan kavgalarımız efsane değil mi Sehun?" Deyip tekrar güldüğünde ben de gülmüştüm.
"Gerçekten türümüzün tek örneği olmalıyız ha? İnsan üstte olacağım diye kavga edip ön sevişmeden sonra gerisini getirmez mi?" Deyip hafiften sesli güldüğünde bende durumumuzun saçmalığına güldüm.
"Eh.. her zaman iki alfa birlikte olmuyor." Diye ekledikten sonra gözlerine baktım.
İkimiz de birbirimizin gözlerine eşi benzeri bulunmayan bir mücevher gibi bakıyorduk. İkimizde alfa olduğumuz için imkansız olmamız umrumuzda bile değildi.
"Ama sıra bende Jonginie." Evet bu büyülü anı ben bozmuştum.
"Yine üstte olmak için bahane bulup beni kandıramazsın hayatım." Dediğimde düz ifadeyle bana baktıktan sonra yüz üstü yatıp ayaklarını kendine çekti ve poposunu çıkardı ortaya. Bense şaşkınlıkla ona bakıyordum.
"Yahu sen ciddi misin?!!?... E bu kolay oldu bebeğim?" Gülerek söyledikten sonra popoma bir şaplak yemiştim.
"Şansını zorlama bence Sehun. Bak uyurum." Dedikten sonra yüzümden eksik olmayan gülüşle üstüne eğildim ve ensesini öpüp burnumu yanağında gezdirirken söyledim.
"Istersen uyu bebeğim. Uyurken o kadar masum görünüyorsun ki seninle olmak daha bir cazip geliyor." Tahrik edici bir tonda fısıldarken kulak memesini ısırdım. O ise derin nefesler alıp veriyordu ve şimdiden yatağa sürtünmeye başlamıştı.
"O seksi kıçını becermek için can atıyorum." Söylediğimle birlikte yan bir şekilde sırıtmıştı.
"Bir daha ki sefere görüşeceğiz Sehun." Dedikten sonra alfa gözleriyle hırlamış ve benim de kurdumu uyandırmıştı. Bende onun gibi hırladıktan sonra edepsiz konuşmaların eşliğinde tekrardan birbirimizin olmuştuk.
Her seferinde olduğu gibi bir öncekinden daha fazla sevmiştik birbirimizi defalarca...
•
•
•Sehun aramızdan ayrıldıktan sonra ne yapacağımızı bilemedik ve klasik olarak film açtık. Ayrıca onunla yalnız kalmak umduğumdan daha iyidi.
Kucağıma başını koymuş yatarken bende onun saçlarıyla oynuyordum.
Her şey çok güzel giderken yukarı kattan yükselen seslerle gözlerimi irileştirmiştim.
Bizim burada olduğumuzu bilmiyor muydu bunlar?!
"Şey Chanyeol.. kavga mı ediyolar diyeceğim ama imkansız."
Baek gözlerime bakarken ev yıkılacakmış gibi hissediyordum. 20 şiddetiyle evi sallıyorlardı puştlar."E iki baskın alf-.." tam cümlemi tamamlayacağım sırada kıracağım potla birden sustum.
"İki baskın ne?" Baekhyun kucağımdan kalkıp sorarken biraz sinirlenmiştim. Ne güzel yatıyordun şurada işte! Neden kalktın ki?!
"Hiçbir şey. Televizyonun sesini şunların sesini bastıracak kadar açabilir misin?" Hem konuyu geçiştirmek adına hemde inlemelerin eşliğinde Baekhyun'la ilgili hayaller kurarak etkilenmemek için söylemiştim.
Hissettiğim boşlukla onu ensesinden tutup kucağıma tekrar yatırdım.
Bir süre sonra Baekhyun'un sırtı belli bir ritimde inip kalkmaya başlayınca çaktırmadan izlediğim yüzünü bu sefer bedenini yavaşça tamamen kendime çekerek izlemeye başlamıştım.
Kalbimin ritmi o kadar bozulmuştu ki nefes alamıyor ve göğsüm sıkışıyordu. Onu paha biçilemeyecek kadar çok seviyordum.
Kulak tırmalayan televizyon sesini sekai çiftinin işlerini halletmiş olduğunu umarak kıstığımda evdeki sesler hala devam ediyordu. Ve bu oldukça sinir bozucuydu.
Karşımda tapılası bir beden uyurken ve ona aşıkken inlemelerin yükselmesi beni hem tahrik ediyor hemde yüksek bir yerlerden düşüp kafamı gözümü kırasımı getiriyordu.
Daha fazla düşünmeyip önümde belirginleşen illetle birlikte Baekhyun'un hafif bedenini kucakladım ve odama çıkartıp yatağa yatırdıktan sonra ortak banyomuza gittim ve birkaç dakika içinde işimi halledip odama dönerken azgın çiftin odasına ilerleyip kapıdan seslendim.
"Bekleyemediniz dimi pis köpekler!!"
Sinirle söyledikten sonra odama geçtim. Bu sırada sesler oldukça azalmıştı.
Baekie'min yanına yatıp kolumu beline sardım. Önceden de böyle yattığımız zamanlar olduğu için sorun olmaz diye düşünüyordum.
Kolumu beline sardığım gibi kımıldanmış ve bana dönüp gözlerini aralamıştı.Ona gülümseyerek bakarken birden irkilmiş ve hafiften geriye çekilmişti.
Daha sonra benim kollarımda olduğunu anlayınca rahatlayıp gözlerini odada gezdirdi. Ve yine benim odamda olduğunu anlayınca tekrar bana baktı.Bir süre gözlerimizi birbirimizden çekmedik ve ilk konuşan o oldu.
"Şöyle bakmayı kes Chanyeol." Dediğinde güldüm ve sordum.
"Niye? Nasıl bakıyormuşum?"
"D-derin... çok derin.." gözlerini kaçırarak söylemişti. Bende dayanamayıp alnını öptüm.
"Denerim." Dedikten sonra yüzümü eğip boynuna gömdüm.
"Hatırlıyor musun, bir kere sağlam içtikten sonra iki kişilik yatakta dört kişi uyanmıştık." Baekhyun konuyu dağıtmak adına konuştuğunda aklıma bir kaç sene önce hepimiz reşit olduğunda yaptığımız saçmalık gelmişti.
"Ah evet! Sehun'u annesi gibi kucaklayıp yatmıştım. Sonra..." devamını getirmeyip gözlerimi devirirken Baekhyun sessiz bir kahkaha atmıştı. Çünkü Sehun gerçekten annesi mi sanmıştı, yoksa Jongin mi sanmıştı bilmiyorum ama uyanırken beni bir kaç kere öpmüş ve beni de uyandırmıştı. Ardından o sırada uyanan Jongin yanlış anlamış ve bana vurayım derken eğilmemle birlikte Sehun'a bir tane sağlam patlatmıştı. Ve bizim minik köpeciğimiz bir saat boyunca içli içli ağlamıştı.
Biraz eski anılardan konuştuktan sonra konu bitmiş ve yüzümü Baekhyun'un narin boynuna gömerek uykuya teslim olmuştum.
Baekhyun ise kafa karışıklığı ve hissettiği garip duyguları anlamlandırmaya çalışarak Chanyeol koynunda uyurken o da gece boyu saçlarını okşamış ve anca sabaha karşı uyuyabilmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diseased Love || ChanBaek
Fanfiction#ChanBaek 1 #Omegaverse 1 #Kurtadam 1 #Sekai 1 @kendinibilyeter birlikte