Medya ile dinleyin çoksell😌💕
•
•
•Kapımda bana büyümüş gözlerle bakan Chanyeol şaşırmış olmamı umursamadan, kolumdan tuttu. Hala ne dediğini tam anlayamıyordum. Omegam olur musun ne demekti?
Sonun da kendime geldiğim de kendimi biraz geri çektim.
"Ne?"
Chanyeol beni evden alelacele adımlarla çıkarırken zorla ayakkabılarımı giymiştim ve hemen ardından kapının önünde bekleyen araba da bulmuştum kendimi. Chanyeol hızla kemerimi takıp, kendi yerine geçti.
"Baek eşim ol. Sana zarar vermelerine izin veremem. Eğer benimle mühürlenirsen yani bir nevi evlenme gibi, sana dokunmazlar. Biz bizden olana dokunmayız."
Kapıda ki büyük iz aklıma geldiğinde titrediğimi hissettim ve o hisle ağzımdan sadece onay cümlesi çıktı.
"T- tamam seninle evleneceğim."
•
•
•Kesinlikle tamam diyen dilimi eşek arıları soksun! Bütün bunlar da ne demekti?! Bir insan neden anlamadan dinlemeden tamam derdi ki? Tabi kii salak Baekhyun!
Ben kendimi azarlarken ormanın derinliklerine yaklaşmıştık ve az duyduğum kurt ulumaları artmıştı.
Korkuyla olduğum yere daha çok sindim.
"Chanyeol gerçekten beni dişle-.."
Ormandan gelen kükreme sesiyle anında sesimi kestim ve yerime daha çok sindim.
Chanyeol'a baktığımda ise dişlerini sıkarak bir şeyler söyledi.Kükreme ve uluma sesleri azalırken, ben ise ne fısıldadığını merak etmiştim. Beni arabadan çıkartmak için gelip kapımı açınca mecburen indim.
"Vazgeçsem... ve normal bir şekilde evlensek?"
Olabilir demesi için umutla gözlerine baktım ama Chanyeol'un gözleri ormana girdiğimizden beri değişik bakıyordu. Sanki kendi krallığına hükmeden bir Kral gibiydi..
"Bak Baekhyun... öyle bir şansımız olsa burada işim olmazdı zaten. Ama sürüm bir insanı kabul etmez. Olanları biliyorsun, sana zarar vermelerine izin veremem. Seni seviyorum."
Seviyorum demesiyle kalbim bir kere daha hızla atmaya başlamıştı. Bu yolun dönüşü yoktu. Ben hep onun kalacaktım, o da benim.
"Biz de anlaşmalar kanla yazılır Baek. Seni zorlamak da istemiyorum ama... sensiz ne yapacağımıda bilmiyorum. Ben senden başkasıyla mutlu olmak istemiyorum. Eğer seninle evlenmezsem bu bir başkası olacak."
Chanyeol'u şu an sonsuza kadar kaybedebilirdim. Düşüncesi bile korkunçtu. Kanımda gezen kıskançlık duygusuyla oluşmuş karıncalanma ile hızla Chanyeol'un boynuna atladım.
"Seni kimselere koca olarak vermem Yoda!"
Ellerini bacaklarımın iç kısmından geçirip beni kucağına almıştı. Bende bacaklarımı iki yanından sallandırırken ormanda yavaşça ilerlerdik ve başımı Yoda'mın boynuna gömdüm.
Birden bire durmamızla, geldiğimiz yere dikkatle baktım.
"Neden durduk Chanyeol? Bir sorun mu var?"
Başını hayır anlamında sallayıp, beni kucağından indirdi ve elini öne doğru uzatıp, bir şeyler fısıldadı.
Tek duyabildiğim şey, 'Alfanıza itaat edin ve kapıyı açın.' Oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diseased Love || ChanBaek
Hayran Kurgu#ChanBaek 1 #Omegaverse 1 #Kurtadam 1 #Sekai 1 @kendinibilyeter birlikte