kendinibilyeter birlikte
•
Baekhyun'un Chanyeol ile bağlantısını kestiği iki hafta olmuş belki de geçmişti.
Her zaman en yakın arkadaş olarak kalmaya devam etmelerini istese de Chanyeol'un en son yaptığı şeyler aralarını açmıştı.
Baek bunu bilerek yapsa da çok özlüyordu arkadaşını. Fakat kendi içinde ne olduğunu anlamadığı bir kargaşa başlamıştı.
O sırık hâlâ onun arkadaşı da gibiydi ama içinde garip bir nahoşluk da oluşmuştu Chanyeol'a karşı ve bundan ölesiye korkuyordu.Baekhyun biraz daha şehir içindeki evinin camından dışarı bakıp bir şeyler yapmaya karar verdi.
Öncelikle günlerdir telefonlarına cevap vermediği Chanyeol ile konuşmak olacaktı. Ya duygularını kendine karşı saklayacaktı ki Baekhyun'a göre fazla yakın oldukları için kendisine karşı hissettiklerini yanlış anlamıştı. Ya da arkadaşlıklarına tamamen son verecekti.
Hızla günlük eşyalarını giyinip evden çıktı ve üç aptal arkadaşının ormandaki evine doğru yola koyuldu.
Normalde haber vermeden gitmesi alışılagelen bir davranışı değildi. Ama zaten kalmayacaktı Chanyeol'a demesi gerekeni deyip gidecekti.Ormanın yakınlarında arabasını park edip dar patika yolda yürümeye başladı. Fakat içinde nedense kötü bir his vardı. Koca devinin kalbini kırmak istemiyordu ama ona umut da vermek istemediği için bu kadar bekleyebilmişti.
Baekhyun eve yaklaştıkça karışık sesler duymaya başladı ve adımlarını yavaşlattı.
Biran Sehun'un sinirle o erkeksi sesiyle bağırdığını duydu Baekhyun ve adımlarını oldukça hızlandırdı.
Eve yaklaştığında gördüğü tanımadık bedenlerle bir ağacın arkasına saklandı ve izlemeye koyuldu.
"Sürü içinde karışıklık istemiyoruz genç efendi. Sen liderin oğlusun ve gelecekte liderde sen olacaksın. Soyunuzun itibarı için bir kurt adamı ancak eş olarak seçebilirsiniz. Bir insan değil. Arkadaş olmanız bile tehlikeli."
Baekhyun adamın Chanyeol'a dediklerinden zerre bir şey anlamamıştı.
Ne sürüsüydü? Genç efendi de neyin nesiydi?"Bana bak. Gerekirse liderlikten de vazgeçerim. Ama Baekhyun'u asla bırakmam. Şimdi köpeklerini alıp siktir git buradan."
Chanyeol'un sinirle söylemesiyle Jongin daha da sinirlenmişti."Ne saçmalıyorsun sen Chanyeol! Sürüyü bırakamazsın! Hem Baekhyun seni sevmiyor bile zorlama daha fazla olayları!"
"UMRUMDA MI SANIYORSUN?! KES SESİNİ!"
Baekhyun duyduklarıyla şaşkına dönerken o kadar kişinin kendisi için kavga etmesi akıl işi değildi.
Sehun sevgilisinin kolundan tutup olası bir kavgayı engellemek ve onu uyarmak adına kendine çekti.
"Jongin. Ne pahasına olursa olsun arkadaşının yanında olmalısın. Bu sik kafalılar ikimizi alfalar birlikte olamaz diyerek gruptan atacaklardı hani. Bir bok yapamazlar işte.""Aynı şey değil Sehun. O lider. Biz sürünün parçasıyız. Yani lider olmasa hiçiz. Ve sokakta tek başına kalıp parçalanmak istemezsin değil mi?!"
Jongin sinirle tıslarken Chanyeol'a diğerlerinin konuşması hâlâ devam ediyordu.Baekhyun'sa aklına gelen olağanüstu ihtimallere karşı daha da şaşkın bir hâldeydi.
Kendi kendine bir şeyleri sorgularken birden ortalığın kızışmasıyla tekrar onlara döndü.
"Sürüden ayrılman kabul görülmedi."
İki kişi Chanyeol'un kolundan tuttuğunda Chanyeol onların kolundan çıkmak için debelenirken Sehun kurt formuna dönüşmüş ve çoktan bir kavgayı başlatmıştı. Jongin bu kavgaya katılmak istemese de Sehun'un kavgaya girmesi sinirlerini zıplatmış ve mecburen o da katılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diseased Love || ChanBaek
Fanfiction#ChanBaek 1 #Omegaverse 1 #Kurtadam 1 #Sekai 1 @kendinibilyeter birlikte