kendinibilyeter birlikte~~
Sabah gözlerini ilk açan yine ben olmuştum vr farkettiğim minik ve derin nefeslerle boynum gıdıklanırken huzurla gülümsedim. Ta ki önümde ki sızıyı hissedene kadar. Kafamı anında önüme çevirip, bir küçüğüme(!) Bir de üstümde yana doğru uzanır vaziyet de yatan diğer küçüğüme baktım. Uyumaya devam ediyordu. Elini kaldırıp, göğsüme koyduğun da, nefesimi tuttum. Baş parmağını ağzına almış bebek gibi emiyorken, kendimi kastım.
Lanet olsun! Sanki bilerek yapıyordu.
Onu nazikçe yana bıraktığım an kıpırdanmıştı. Olduğum yerde durup bekledim ve ses gelmeyince tamamen yataktan yavaşça çıktım. Zaferle gülümseyip, lavaboya doğru adımladım.
"Chanyeol?"
Siktir!
Arkamı dönmeden hızla konuştum."Lavaboya gidiyorum elimi, yüzümü yıkayacağım o yüzden sen yatmaya devamet görüşürüz."
Hızla kendimi banyoya attığımda söylediklerimi düşündüm. Görüşürüz mü demiştim ben? Saçmalamama gülüp, elimi ilgi isteyen aletime attım. Hafif hafif çekerek, baekhyunun dolgun vücudunu düşündüm. Ellerini, yüzünü, minik düğme burnunu, bacaklarını, ve dolgun poposu oh evet poposu!
"Ahh Baek~"
Anında gözlerimi açarak sesli inlememe sövdüm.. umarım duymamıştır..
•
•
•"Ahh Baek~"
Banyodan gelen inleme sesiyle, gözlerimin iki kat açılmasına engel olamadım. Chanyeol benim adımla inlemişti...
Yanaklarım gelen utanma hissiyle kızarırken, yastığı alıp yüzüme bastırdım ve gelen su sesleriyle banyo yaptığını anladım. Şimdi ben Chanyeol'un yüzüne nasıl bakacaktım kii? Evet ben bir şey yapmamıştım ama... resmen beni düşünüp, kendini rahatlatıyordu. Gelen ikinci utanma hissiyle, çığlık atmak istedim. Yastığı iyice yüzüme bastırıp, yastığa doğru çığırdım. Çığlığım yastıkta kaybolup, boğuk bir sese dönüşmüştü."Kendini boğmaya mı çalışıyorsun?"
Tanıdık sesle anında kafamı kaldırıp, bakışlarımı ona çevirdim ve onu süzdüm. Belinde ki havlusuyla karışımda dikiliyordu. Karnından damlayan sular karın kaslarından aşağı doğru kayarken, yutkundum. Alel-acele konuştum.
"Ü- üstünü giyinsene!"
Bana doğru yaklaşınca, bazanın başlığına yapıştım ve üstüme aniden eğilmesiyle kafamı başlığa vurabildim.
"Neden ki vücudum çirkin mi?"
Diye masum ama oyuncu bir ifadeyle söylerken kafamı elimle ovalayıp, ondan gözlerimi kaçırarak, konuşmaya çalıştım."D- değil ama sonuçta her yerin gözüküyor. Ve şey.."
Gülümseyerek bana bakan suratında, gözlerimi gezdirip, bir kere daha yutkundum.
"Ney?"
Dudaklarımı dişleyip, kaslarına bir anlık kayam gözlerimle zorla konuştum.
"A- arkadaşının önünde çıplak geziyorsun Chanyeol. Bu doğru değil."
Gözlerimi gözlerine dikerek, vereceği tepkiyi bekledim. Hırlama tarzı bir ses çıkarıp, boynuma eğilmesi beklediğim bir şey değildi. Sırtım yatakla buluşurken, hafif yanda kalacak şekilde boynuma eğilmişti. Bir dizi yatakta, diğer dizi ise bacak aramdaydı. Üst üste yutkunup, onu itmeye çalıştım. Sıcak nefesi boynumu yakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diseased Love || ChanBaek
Fanfiction#ChanBaek 1 #Omegaverse 1 #Kurtadam 1 #Sekai 1 @kendinibilyeter birlikte