Demi
Çığlık attığımda herkes dikkatini bana verdi. Nefes alış verişim hızlandı. "Suyum geldi!" dediğimde herkes ayaklandı. Hepsi zırvalıyordu. Çözüm yolu arıyorlardı. Sonunda dayanamayıp "GERİZEKALILAR BENİ ARABAYA TAŞIYIP HASTANEYE GÖTÜRSENİZE! SALAK MISINIZ SİZ?! NE DİYE İKİ SAAT DÜŞÜNÜYORSUNUZ?!" dedim. Hepsi panikle arabaya koştu ve kapıyı kapattı. Ben boşuna demiyorum. Gerizekalılar.
Kapıya yürümeye çalıştım. Lanet olsun ki bu sadece çalışmaydı. "APTALLAR BURAYA DÖNÜN VE BENİ ARABAYA TAŞIYIN!" diye bağırdım ama tık yok.
Niall
"Baba olacağım! Çocuğuma yemek yemeyi öğreteceğim ilk!" dedim. "Tamam Niall sus ve önüne bak Demi burada doğururken sen kaza yaparsan bu kötü olur!" dedi Sel. "Bitey toyutam" dedi Jason. "Ne var oğlum ? Görüyor musun Demi teyzen doğuruyor" dedi Selena. "İtte, töyemiyoyum." dedi Jason yine. "Nasıl görmezsin?" dedim. Yolu yarılamıştık. "Temi teytem neyte?" dedi Jason. Gözlerim hönk diye açıldı ve "ALLLLAAAAAAAAHHHHHHHH!" diye bağırırken ani dönüşle dönüş yoluna gittim...
Demi
Sancı berbaat! Doğuruyorum ve o gerizekalılar beni unuttu! Ah! Tabii yan evde oturanlara acıyorum. Çığlıklarımı yanlış birşey anlamasınlar da neyse...
Sonunda o gerizekalılar geldi. "Sizin yüzünüzden yerde doğuracağım lan! Çabuk beni arabaya taşıyın! Çabuk!" dedim ve ellerimi uzattım. Niall beni tuttu ve arabaya götürdü. Ben, Niall, Jason ve Selena aynı arabada gidiyorduk. Diğerleri kendi arabalarında. İçten sakin görünüyorum ama dıştan... Ah, yanımda oturan şu beş yaşındaki çocuğa acıyorum...
...
Niall arabadan çıktı ve "Bir pasta.. Ah yani bir sedye acil!" dedi. "Ağzına sıçarım Niall! Yemekleri düşünmeyi bırak hemen de beni arabadan çıkart ağğğğ!" dedim bağırarak ve benim söylediğimin hemen ardından Selena "Demi!" dedi. "Ne!" dedim. Hızlı hızlı nefes alırken Niall kapıyı açtı. Jason son anda "Anne atına tıtmak ne?" dedi ve benim jeton düştü. Selena açıklama yaparken Niall beni ayağa kaldırmış, sedyeye oturtuyordu. "Gerizekalı sedyeye yatmam lazım, oturmam değil! AAAAAAAAAAAAA" Niall'ı azarladım.
Adamlar hızla beni doğumhaneye getirdiler. "Niall, Selena'yı çağır! Onsuz bu doğum gerçekleşmez!" dedim. Selena'nın bana borcu vardı...
5 Yıl Önce/Selena
Evde yalnız bitki çayımı içiyordum. Aniden bir sancılanma oldu. İnlemeye başladım ve sonra bu şnlemeler çığlıklara dönüştü. Yani, umarım yan evdekiler yanlış anlamıyordur?
Hemen cebimden Demi'yi aradım. "Efendim Sel?" dedi. Hızlı nefes alış verişimi duyunca endişelendiğini belli ederek "Ne oldu Sel?!" dedi. "Demi, yardım et, suyum geldi!" dedim panikle. "Tamam Sel hemen geliyorum!" dedi.
Yaklaşık beş dakika sonra kapım açıldı. Demi'de yedek anahtar vardı çünkü. Koşarak yanıma geldi. "Niall, yardım et!" diye seslendi Niall'a. Ben bu sırada tepiniyordum tabii. Niall geldi ve Demi'yle beraber beni omuzlarına aldılar.
...
Hastaneye, hatta doğumhaneye vardığımda doktora "Demi gelmezse bu doğum gerçekleşmez!" dedim ve Demi geldi...
Günümüz
"Geldim Dems hadi ıkın!" diyerek içeri girdi Selena. "Ikınıyorum zaten göt kafa!" dedim bağırarak. Selena birşey demedi çünkü o günde herşey böyle yaşanmıştı. Niall bir elimi Selena bir elimi tutuyordu. "Yeter artık çıkmazsa ben çıkartacam bu çocuğu!" diye inledim. "Zaten sen çıkartıyorsun Demi." diye kıkırdayan Niall'ı inleme ve bağırma karışımında azarladım. "Kapa çeneni Niall! Burada işimiz bitince kötü şeyler olacak! Listeme girdin! Bir ay pasta yok!"
"Kafası görünüyor Demi! Tamam biraz daha ıkınırsan doğacak." dedi Selena. "Ulan kafası görünmeyecekte neresi görünecek! Sürekli kafa görünüyor zaten! Bir kere de ayak görünse bu çocuk nasıl olur çok merak ettim!" diye bağırdım.
"Veeeee doğdu!" dedi Selena. "Rahatladığıma göre, fark ettim Selena." dedim. O kadar yorgundum ki... Ve terli. Ew. Ağırlaşan göz kapaklarıma her zamanki gibi müdahale olmadım. Çünkü uykucunun tekiyim ben. Uyumaya başladım.
Niall
Selena'yla doğum haneden çıktık. Herkes merakla bize bakıyordu. "Bir ay pasta yememe cezam var" dedim ve gözlerim yaşlandı. Diğerleri göz devirdi ve umutlu gözlerini Selena'ya çevirdi. "Diana, doğdu!" dedi Selena ve hepsi rahatladı. Kızım Diana, doğdu. Bunun için çok mutluyum ama ne zaman pasta yasağımı düşünsem ağlayasım geliyor.
Selena
Hepimiz mutluyken Jason bir anda bağırdı. "Anne bak hittimte amta telmiç!" dedi ve parmağıyla işaret ettiği yere baktım.
Justin.
Elinde oyuncak ayıyla.
Gülümseyerek.
Masum bakışlar.
Ben gıcık oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Forever (FOL Devam Kitabı)
Hayran KurguHerşey birbirlerini eskisi kadar seven iki aşığın İngiltere'de tekrar karşılaşması ile başlıyor. Selena Justin'den aşık olduğu kadar da nefret ediyor. Justin ondan bu büyük aşkı unutmasını istemişti. Ama gerçek ve büyük olan hiç bir aşk unutulmaz. B...