Anormal Night

1.2K 66 35
                                    

Multimedyada partide çalan şarkılardan biri var. ilk onu açın, Sonra Slow Down, Sonra Party In The USA ve sonra zaman kalırsa Heart Attack ve Neon Lights açın.  Okuduğunuz için teşekkürler!

Ödül töreni sonrası partide Miley'le dedikodu yapıyorduk. Artık bu parti bana ödül töreni için gelmiyordu. Eski Miley içindi bu parti. Geri dönüşü için.

"Uhm... Selena." dedi Dems. Ona döndüm ve "Evet Demi?" dedim. "Niall. Onu gördün mü?" dedi. "Hayı--" lafımı kesen kıyafetimi mahfeden pastanın sıçrayışıydı. Demi ve Miley'e de baktığımda onlarda da pek bir fark yoktu. Taylor da yanımızda değildi. Kız en şanslımız şu anda.

Demi kükredi "NİALL!" Pastaya atlayan Niall inledi. "Hadi ama bebeğim sadece pastaya atladım!" dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım gülmemek için. "Bu partiden sonra, 8 AY PASTA YEMEYECEKSİN! SEBZE YİYECEKSİN SADECE!" deyince Niall dizlerine çöktü ve "HAYIIIIIRRRRRRR!" fiye haykırdı. Artık kendimi kaybettim ve tuttuğum kahkahamı saldım. Demi bana 'SUS!' anlamında bakınca susmaya çalıştım. Ve bilin bakalım kim başarısız oldu? BEN!

"Ve sen genç bayan..." diyerek bana döndü Demi. "Hey, ben senden bir aya yakın büyüğüm. Ayrıca senden önce anne oldum. Yani, kimmiş genç bayan?" dedim alayla. "Bu tartışmayı boş verip, neden mahvedilen elbiselerimizle ilgilenmiyoruz?" dedi Miley. Birbirimize baktık ve onaylarcasına kafamısı salladık. Sonra tuvalete koştuk.

Miley peçeteleri tüketti resmen. peçete kutusunun yarısı kendi elbisesine gitti. Neyse ki leke tutan kumaşlardan yapılmamıştı elbiselerimiz. Demi de Miley'nin işi bitince onun aldığı peçete kutusuna daldı. "Hatırlıyor musunuz, Alex Russo adlı bir karakterim vardı. Şimdi onun karakterine bürünüp sizlere tek birşey söyleyeceğim..." karşıda olan ve ikisinin de göremediği dop dolu peçete kutusuna baktım. "Enayiler!" deyip peçete kutusuna koştun ve kendimi 'temizlemeye' başladım. İkisi aynı andı "Hadi amaa!" dedi. Umursamadan işime devam ettim. İşim iki manyaktan önce bitince zaferle gülümsedim ve "Ben Taylor'a bakmaya gidiyorum. Görüşürüz enayiler!" dedim ve çıktım. Şimdi onca kalabalığın içinde gel de Tay'i bul. Mümkün mü? Haha, hayır.

Sarışın bir kız buldum ve önündeki de Dylan. Bu kesin Tay. Omzuna vurdum. Bana döndü. "Hey, bir sorun var mı?" dedi hemen. "Ne sorunu?" dedim. "Bieber sorunu" diye araya girdi Dylan. "Hayır, başa çıkabilirim. Ve Dylan, izninle Tay'i çalmam gerek?" dedim. "Ama geri getir!"  Başımla onaylayıp Taylor'ı biraz uzağa çektim ve dalga geçerek Dylan'ı taklit ettim "Ama geri getir!" Tay omzuma vurdu. "Hey, o çok tatlı!" dedi. "Haha, tamam. Nasıl gidiyor?" dedim. "Harika! Birkaç güne sevgili oluruz herhalde." dediğinde sarıldık. Biz sarılmamıza devam ederken bir öküz arkamdan öyle bir itti ki neredeyse düşüyorduk. Taylor masaya tutunmasa ikimiz ya da sadece ben yeri toslamıştık. Arkamı bunu yapan öküzü görmek için döndüğümde sadece günün orospusunu gördüm. İnstagram orospusu da diyebilirdim, ancak  neyse ne işte. "Ne istiyorsun Yovanna?" dedim bıkkın bir tavırla. "Justin seni sevmiyor, bana aşık!" tamam, cümle canımı yaktı doğru olmadığını bilsemde. Ama ne yapayım!? Canımı yakıyor işte. "Güzel, banane." dedim gülümseyerek ve ona bakmaya devam ettim. Neyseki iyi bir oyuncuyum. "Yovanna ne oluyor?!" diyen Justin nefret bakışmalarımızı kesti. "Bana saldııyor Justin, yardım et!" dedi Yovanna ve ben anında "Ne?!" diye bağırdım. Yovanna tam Justin'e sarılacakken Yovanna ve benim elimi tutup bizi çıkışa süükledi Justin. 

Çıktığımızda muhabirler flaşlarını patlatmaya başladı. Justin Yovanna'ya tokat attı ve "Seninle işim bitti kahpe! Ayrıldık! Yalan söyleyemezsin sen bana!" Yovanna ağlayarak kaçtığında gülümseme isteğimi yenerek sordum "Ben niye burdayım peki öğrenebilir miyim artık?" dedim. "Sen, özrümü kabul etmek için buradasın." deyince sinirlerim tepeme çıktı. Tokat attım ve "Birincisi, özrün hiçbirşeyi telafi etmiyor, ikincisi, egoist olmayı BI-RAK!" dedim ve limuzine ilerledim. Flaşlar daha da artarken bindim ve eve doğru yol aldım. Bugün de böyle bitti. Başka bir anormal olayla. 

Bu bölümü @sueeddaa'ya ithaf ediyorum. Sonraki bölümlerin ithaflarını yorum yapanlardan şans eseri seçeceğim. Yorumlarda görüşürüz!

Love Me Forever (FOL Devam Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin