Demi
"Emin miyiz?" diye sordu Niall son kez. İkimizde yapmak istemiyorduk bunu, ancak o kavga her şeyi ileri götürmüştü. Durumumuz o kadar kötüleşti ki... Başka çaremiz kalmadı. Bu Diana bakımından kötü olacak ancak anlaşamayan bir çift ayrılmalı.
"Mecburuz. Anlaşamayan bir çiftin ayrılması gerektiğini düşünüyorum. Diana bunu haketmese de..." dedim ve cümlemi tamamlayacak gücü kendimde bulamadım. "Pekala." dedi Niall.
Koltukta otururken sinir bozucu sessizlik devam etti. Niall eline çantasını aldı ve "Gitmeli miyim?" diye sordu. "Sanırım." dediğimde ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Peşinden gittim, onu geçirmek için. Kapıyı açtım ve çıkmasını bekledim, ardından konuştum. "Hey, Diana'yı ne zaman istersen görebilirsin." dediğimde buruk gülümsemesini suratına yerleştirdi. "O halde her gün buraya mı gelmeliyim? O şirinliğe dayanamam." dediğinde gülümsedim. Tükenmiş bir gülümseme olmalıydı bu, hiç enerji dolu gülecek hali kendimde bulamıyordum. "Haftaya Demi Horan Lovato olmayacağım, Demi Lovato olacağım. Tıpkı eskisi gibi. Ancak arkadaş kalırız, değil mi?" dediğimde "Tabii ki de. Başını belaya sokmak için kola içeceğim." dedi. Espri miydi yoksa hakikaten mi?
"Öyle bir şey yaparsan geberirsin Niall." dedim. "Yarın görüşürüz." "Görüşürüz."
Arabasına bindiğini gördüğümde kapıyı kapattım ve kapıya yaslandım. Derin bir nefes aldım. Geri verirken şimdi ne yapacağımı düşünüyordum. Niall'sız bir hayat tabii ki de eğlenceli geçmeyecekti. Şimdi ona kim pasta yememesini, kola içmemesini söyleyecek? Sağlığını tehlikeye atıyor, atmamalı.
Kanepeye doğru yaklaşıp oturdum. Telefonumu açıp Facebook'a girdim. Bir kaç şeye bakıp çıktım. Hayat cidden sıkıcı şu anda.
Uzun süren düşüncelerimden sonra banyo yapmaya karar verdim. Banyoda düşünürdüm, belki de yemi şarkı gelirdi aklıma. Bilmiyorum, düşündükçe yazası geliyor insanın.
...
Banyomu yaptıktan sonra kızım Diana'nın yanına çıktım. Bu melek gibi kız bunları atlatamayacaktı. Lanet olsun, neden yaşadığım şeyleri kızıma yaşatmayı düşünüyorum?! Onun da bileklerini kesmesini istemiyorum, şu an minicik olan ancak ilerde büyüyecek olsa bile bana hala minicik olan bileklerini. Niall'ın gitmesine izin vermemeliydim, ki çoktan gitmişti bile.------------------------------
Hızlı yazdığım için kısa oluyor, aldırmayın. Özel bölümde telafi edeceğim, uzun yorumlar hala geçerli şu dört bölümde en uzun yorum yapan farklı kişileri seçip toptan sürpriz yapçam ona göre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me Forever (FOL Devam Kitabı)
FanfictionHerşey birbirlerini eskisi kadar seven iki aşığın İngiltere'de tekrar karşılaşması ile başlıyor. Selena Justin'den aşık olduğu kadar da nefret ediyor. Justin ondan bu büyük aşkı unutmasını istemişti. Ama gerçek ve büyük olan hiç bir aşk unutulmaz. B...