flashback

136 6 0
                                    

- flashback -

Het was vrijdagavond, (nou ja vrijdagnacht) half 2. Een man in een grote zwarte volkswagen scheurde met 80 kilometer per uur door de bebouwde kom. Nog vol adrenaline van de spannende voetbalwedstrijd en natuurlijk vol alcohol, want een goed feest zonder bier was geen goed feest. Zijn ogen schoten heen en weer over de straat. Een bocht, toen verkeerslichten. Hij kon niet goed zien welke kleur ze aangaven, dus hij reed maar gewoon door. Verkeerde keus. Er waren niet veel auto's meer op de weg, maar de auto's die er waren begonnen te toeteren en te knipperen met de lampen. Ineens doemde er een schim op. De man drukte met alle kracht op de remmen om de schim te ontwijken. Met gierende banden draaide de auto een paar keer rond. *BAM* te laat. Een lichaam rolde over de motorkap tegen de voorruit van de volkswagen. De man zag nu dat het een vrouw was in een gewaagd avondjurkje. Er stroomde een straal bloed via haar hoofd richtig haar schouders naar beneden. Er zat een flinke snee in haar voorhoofd. Daar lag ze. Doodstil op de motorkap van een vieze dronkenlap. De man zwaaide de deur open en strompelde uit de auto. Hij probeerde grip te krijgen aan de auto, maar liet zich neervallen op straat. Het geluid van sirenes en geschreeuw van voorbijgangers was te horen. Paniek was te voelen en angst was te ruiken. Het geluid werd steeds zachter totdat het in een diepe slaap opging...

shyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu