Luck! Ik voelde de kriebels in mijn buik opkomen. Ik draaide me om en rende zonder na te denken naar Luck. Hij zag me, en kwam naar me toe. Ik kwam steeds dichterbij en ik stopte vlak voor hem. Nog buiten adem keek ik hem aan. Zo stonden we heel even tegenover elkaar. Toen pakte hij me vast en knuffelde me stevig. Ik voelde zijn warme adem in mijn nek. Ineens voelde ik een traan op mijn blote schouder vallen. En nog een. Ik keek Luck aan en zag dat hij huilde. "Mijn vader heeft het niet overleefd" Zei Luck uit het niets. Geschrokken keek ik hem aan. Ik wist niet dat het zo erg was. "wat heftig" zei ik, met oprechte medelijden. Ik drukte Luck dichter tegen me aan en hij legde zijn hoofd op mijn schouder. Opeens keek hij op. Zijn ogen ontmoetten de mijne en bleven hangen. Ik zag hoe zijn hoofd langzaam dichterbij kwam. Zijn ogen schoten van mijn lippen naar mijn ogen en weer terug. Ineens voelde ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik voelde de vlinders in mijn buik door mijn hele lichaam vladderen. Door mijn hele lichaam. Ik zoende terug. Luck's hand wreef over mijn rug en pakte mijn hoofd vast. Ik voelde zijn adem op mijn wang. Wat voelde ik me gelukkig.
afsluiting
Na die tijd ging het steeds beter met mijn moeder. Ze zat in een psychiatrische inrichting en mocht na een tijdje af en toe naar huis. Ze schold minder en dronk niet meer. Ook was mijn vader druk opzoek naar werk in de buurt, waardoor hij voor me kon zorgen. Inmiddels wist bijna iedereen op school dat Luck en ik iets hadden. Op school hadden ze meer begrip voor me gekregen, omdat ik met moeite in de klas had verteld wat er was gebeurd. Mara is altijd een geweldige vriendin gebleven en ze steunde me door dik en dun. En zo kregen ik en mijn moeder ons leven weer op de rit.
JE LEEST
shy
RomanceHet verhaal gaat over een meisje van 14. ze is heel verlegen en heeft het thuis erg moeilijk. Totdat ze een jongen ontmoet. Ze voelt zich na een lange tijd weer eens heel bijzonder en is erg verliefd, totdat ze een vreemde ontdekking doet.