- Szerinted ez? - bökök egy újabb eladó házra, miközben a már szokássá vált esti sétánkat tesszük London kevésbé forgalmas negyedében.
- Ez is megfelelő lenne, akárcsak az előző harminchét - válaszolja unottan a párom, miközben Yuki-chan pórázát húzza meg kicsit.
Egy hónapja zajlott le az eljegyzési buli, mi pedig Leoval - a szülők sokadik noszogatására - elkezdtünk házat nézni, hogy összeköltözhessünk. Egy ideig nem volt egyikünk ínyére sem a közös élet gondolata, bár az esküvő közeledik, így ideje lenne elkezdeni hozzászokni a dolgokhoz.
- Ebben én több potenciát látok, mint a pirosban - válaszolom nyersen, ugyanis Leonak pont egy élénk színű ház tetszik, az utca túloldalán.
- Na! Abban van konditerem - érvel egyből, hisz ebből az utcából már mindegyik házat megnéztük belülről.
- Ebbe meg nem tudod átalakítani az egyik üres szobát az öt közül? - kérdezem cinikusan, mire megadóan sóhajt.
- Jó, Nika. Ez legyen? - bök az én kedvencem felé, s tőlem heves bólogatást kap. - Oké, felhívom az ingatlanost, hogy még a héten intézze el, hogy költözhessünk. Okés így? - halássza elő a mobilját a kabátja ujjából, miközben én odasétálok, s lenyomok a szájára egy jókora cuppanós puszit.
- Szeretlek~
- Jó-jó, én is téged, csak fogd meg a kutyát, amíg én telefonálok...
***
Négy nap múlva boldogan cipeltem be az újdonsült házunkba a dobozokat, amikben a különféle használati tárgyaink vannak. Ha jól tudom, ez az utolsó doboz.
Leondre és az ő emberei a hoteltől már egész jól berendezték a nappalit. Nos, egyedül a konyha és a fürdőszobák voltak felszereltek, így a többi bútort, kelléket Leo és az én lakásomból kellett elhozni. Ő a házát eladta, viszont én a lakásomat kiadtam albérletbe, hogy egy kis plussz bevételhez jussunk.
- Szívem, a polcokra majd felpakolsz? - talál meg Leo, amint letettem a dobozt.
- Aha, csak minden bútort úgy helyezzetek el, ahogy megbeszéltük - puszilok a szájára, majd elindulok a konyhába, ahol az ott talált - már kipakolt -, tárgyakat kezdem el a helyükre pakolni.
YOU ARE READING
Kizárva (Leondre D. ff.) [BEFEJEZETT]
RomanceMennyire félelmetes valójában egy hotellánc tulajdonosa, ha az alkalmazottai és a saját családja is alig tud róla valamit egy bizonyos esemény után? A pár éves kemény munkája miatt a dolgai nem úgy alakultak, ahogyan azt ő szerette volna, így mikor...