4

1.6K 111 21
                                    

Lucas l-a trantit in pat, urcându-se deasupra lui. A început sa ii sarute si sa ii muște gâtul, Jungwoo scoțând cateva mici gemete.

I-a îndepărtat bluza, scoțându-i la iveala trupul firav si slabuț. Lui Jungwoo ii era rușine. Si-a inchis ochii, lăsându-l pe Lucas sa ii sarute abdomenul.

Lucas si-a scos tricoul. Avea un abdomen de invidiat. Jungwoo a zambit scurt, apoi a scos un geamat puternic cand a simtit o durere in zona intimă.

Nici nu si-a dat seama cand Lucas i-a dat jos pantalonii si boxerii, penetrandu-l apoi cu un deget. Isi arcuia mai mult spatele cand cel mare marea viteza.

"-N-Nu e bine ce facem, L-Lucas..." spuse cel mic printre gemete, strangand cearceaful patului.

"-Taci!" spuse Lucas incepand sa il sarute. Jungwoo de abia putea respira. Lucas a mai adaugat doua degete, penetrandu-l din ce in ce mai adanc.

"-L-Lucas..". A început sa planga. Il durea enorm, dar ii placea si nu nega asta. Stia ca era gresit, dar a ales sa continue.

Lucas ii mușca buza inferioară pentru a mia oara. Deodata, simti un lichid alb si lipicios. I-a atins punctul sensibil.

"-Bad boy!" apoi Lucas ii aplica doua palme pe una din fesele celui firav si mic.

Jungwoo gemea in continuu. Inca putea simti degetele lui Lucas in interiorul lui. Faptul ca cel mic gemea, il satisfacea pe Lucas.

Si-a dat jos pantalonii, apoi boxerii, punându-l pe Jungwoo in poala lui. A adunat lichidul cu doua degete si si le-a bagat in gura lui Jungwoo.

Cu cealaltă mana, Lucas ii misca bazinul lui Jungwoo, făcându-l sa geama din nou, de data asta înfundat, din cauza degetelor lui.

Membrele lor se atingeau. Lucas si-a scos degetele din gura lui Jungwoo, punându-si mana pe talia lui. S-a lasat pe spate, cu cel mic deasupra.

Si-a luat membrul in mana si l-a bagat in interiorul lui Jungwoo. I-a apucat fesele, strangandu-l puternic. Jungwoo a început sa se miste lent.

Lucas a început imediat sa geama cand cel mic a început sa se miste mai repede. Asta l-a făcut pe Jungwoo sa zambeasca. Lucas i-a aplicat cateva palme pe fundul baiatului, făcându-l sa scanceasca de durere.

Nu peste mult timp, Lucas a ejaculat totul in interiorul celui mic, mușcându-si puternic buza inferioara. I-a apucat fata lui Jungwoo, sarutandu-i lent buzele. Cei doi gemeau in sarut, fiecare afisand cate un ranjet mic.

Inca se putea simti mirosul de alcool in respirația lui Lucas. Jungwoo stia ca e beat, dar nu i-a pasat. Nu a regretat ca a facut dragoste cu el.

"-De acum iti voi spune babyboy"

"-S-Si eu cum ar trebui sa-ti spun?"

"-Daddy"

Cum a fost capitolul asta doamne:""""""")

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum