"-Ce a facut?!" spuse Kun nervos. Jungwoo a lasat capul in jos stanjenit de situatie. "Jungwoo! Asa nu se mai poate!"
"-D-Dar imi place de el..." spune stergandu-si lacrimile.
"-Isi bate joc!" tipa Kun. Era suparat. Prietenul sau era abuzat sexual, iar lui ii placea. Era inacceptabil. "Stai departe de el! Si orice ar face, tipa dupa ajutor! Intelegi, Jungwoo?"
Acesta dadu aprobator din cap, privindu-l pe Kun cum iese din camera trantind usa. Statea intins in pat cu perna in brate, plangand.
Nu l-a mai vazut niciodata asa. Stia ca ii vrea binele, astfel nu devenea asa de suparat. Trebuia sa stea departe de Lucas, ca sa nu isi supere prietenul.
"-Dar daca Lucas devine suparat, o sa se intample ca acum.." sopti ei printre lacrimi. Ii era frica.
Dar Kun nu e ca Lucas. Avea dreptate. Jungwoo s-a decis. Il va asculta pe Kun si va avea grija sa nu se intalneasca cu Lucas. Desi era cam greu avand in vedere ca invatau la aceeasi facultate, iar acum ii stia si camera.
*
Jungwoo s-a decis sa iasa la niste aer curat pentru a se linisti. Poate dadea si de Kun ca sa isi ceara scuze. Se simtea prost.
Se plimba prin parcul de langa facultate. De obicei mergea acolo cu Kun in weekend-uri. Mereu ii lua vata de zahar. Ii placea mult.
Kun era in acelasi parc. Statea pe banca si se gandea la Jungwoo. "E imposibil..." sopti el.
"-Ce e imposibil?" se auzi o voce din spate. Kun a tresarit si si-a intors privirea.
"-Ten, m-ai speriat!" apoi Ten se aseza langa Kun zambind.
"-S-a intamplat ceva?" spuse Ten ingrijorat. Kun si Ten erau prieteni de ani buni. Avea incredere in el, asa ca i-a povestit totul.
"-Jungwoo e destul de mare. Ar trebui sa stie sa faca diferente dintre bine si rau. Si ar trebui sa stie sa riposteze". Kun a oftat. "Ce-ar fi sa ne plimbam putin, ca sa scapi de stres?"
Kun a dat afirmativ din cap.
Deci eu plec intr-o tabara si nu stiu daca o sa am semnal sau net acolo unde ma duc:(
CITEȘTI
Innocent
Fanfiction"-De acum iti voi spune babyboy" "-S-Si eu cum ar trebui sa-ti spun?" "-Daddy"