Era deja ora 11:00 noaptea. Kun statea in pat, gandindu-se la Jungwoo. Era absent si isi facea griji. Deodata, usa camerei s-a deschis.
"-Jungwoo!" striga Kun sarindu-i in brate. Acesta nu isi putea tine echilibrul din cauza durerii, lipindu-si spatele de perete. "Mi-am facut griji! Pe unde ai fost?!"
"-M-M-am plimbat..." mormaie acesta. Avea ochii rosii si umflati. A plans tot drumul. Dupa ce a fost violat, Ten si Lucas l-au dat afara, lasandu-l singur. Era distrus psihic.
"-Jungwoo, esti bine?" intreba Kun prinzandu-i fata in palme. Jungwoo isi puse mainile peste ale lui zambind slab.
"-Am nevoie de somn" spuse sec dandu-l la o parte pe Kun.
Jungwoo se urcase in pat, adormind rapid. Kun a stat in patul lui, privindu-l pe colegul sau. De ce nu ii spune adevarul? Oare Kun a fost prea dur? Oare ce i-a spus lui Jungwoo l-a ranit? Jungwoo il uraste? Nu. Decat sa se gandeasca la asta, Kun s-a culcat. Era mai bine.
*
"-Jungwoo, trezeste-te" spuse Kun.
"-Kun, lasa-ma sa dorm" mormai Jungwoo.
"-Dar avem cursuri.."
"-Imi e rau. Spune-le asta si lasa-ma sa dorm. Poti sa te duci la cursuri si fara mine"
Kun era confuz. Nu il mai vazuse asa niciodata. Inca era suparat pe el? Kun mai avea putin si plangea. Nu ii placea cum se comporta prietenul lui.Kun si-a luat cartile apoi a plecat. Nu dorea sa il supere mai rau pe Jungwoo.
Jungwoo nu mancase nimic de ceva timp. Ii era asa de rau, dar nu avea chef sa manance. Vomita si plangea. Era pe jos. Acum, chiar era la pamant.
sunt obosit.
CITEȘTI
Innocent
Fanfiction"-De acum iti voi spune babyboy" "-S-Si eu cum ar trebui sa-ti spun?" "-Daddy"