7

1.3K 100 2
                                    

Jungwoo inghiti in sec. Nu credea ca baiatul de care ii place putea fi atat de rau, dar ii placea cand il domina. Avea o obsesie pentru el, desi ii era frica.

"-K-Kun poate veni oricand..." se balbai Jungwoo.

"-Asta nu o sa te impiedice sa iti ceri scuze cum trebuie" apoi isi desfacu cureaua pantalonilor, dandu-i mai apoi jos.

"-E-Eu nu am mai facut vreodata asa c-ceva..." spusese Jungwoo stapanindu-si lacrimile.

"-O sa te descurci, pisoi" spusese Lucas mangaindu-i parul.

Jungwoo o lua incet: ii sarutase varful prin materialul subtire al boxerilor, apoi i-l muscase lent.

I-a indepartat boxerii cu usurinta, scotand la iveala un membru masiv si drept. "Baga-l in gura, pisoias" spuse Lucas ranjind.

Jungwoo a dat afirmativ din cap, apoi a introdus membrul lui Lucas in gura sa. Cel mare a inceput sa isi miste bazinul astfel incat il facea pe Jungwoo sa il suga la o viteza lenta.

A inceput sa geama, Jungwoo acoperindu-si membrul care era ridicat. Lucas s-a impins adanc, oprindu-se cateva secunde pentru a-l face pe cel mic sa geama infundat.

Jungwoo nu a mai rezistat si s-a indepartat brusc de membrul lui Lucas, scancind. A tusit, apoi si-a indreptat privirea spre Lucas, lacrimand.

"-I-Imi pare rau...E-Eu nu stiu sa f-fac asa ceva..." . Lucas il ridica pe cel mic, prinzandu-i talia.

"-A fost bine pentru prima data, pisoias" spune cel mare sarutandu-l scurt. Lucas isi puse boxerii si pantalonii apoi iesi pe usa. Nu a vrut sa ii vada Kun in asemenea ipostaza.

Jungwoo ramasese singur. Il astepta pe Kun. Trebuia sa ii spuna ce s-a intamplat. Era nesigur pe tot ceea ce se intampla.

Nici nu stiu cum a iesit capitolul asta

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum