Lucas se trezi cu o durere imensa de cap. Se uita in jur, apoi la el. Era complet gol. Si-a amintit de ce facuse cu Jungwoo si a ranjit scurt.
El plecase. Cum a putut? Chiar a plecat pur si simplu dupa ce a facut dragoste? Lucas era suparat. S-a imbracat si a plecat pentru a-l cauta pe Jungwoo. "Acest copil trebuie pedepsit!"
Lucas s-a dus prin toata facultatea pentru a-l gasi pe Jungwoo. A umblat o ora intreaga, ciocanind la fiecare usa ca sa vada daca Jungwoo este acolo.
Camera 504. Ultima camera din facultate. Sigur trebuia sa fie aici. Lucas a batut la usa. Usa s-a deschis, aparand Jungwoo care era doar in boxeri.
Lucas si-a muscat buza si a intrat in camera inchizand usa.L-a lipit pe Jungwoo de perete apropiindu-se din ce in ce mai mult de el.
"-Unde ai plecat dimineata asa, babyboy?" spuse Lucas plimbandu-si mana pe abdomenul lui Jungwoo.
"-E-Eu...". Jungwoo se balbaia. Era speriat.
"-L-ai suparat pe daddy. Cere-ti scuze, babyboy" ii sopti Lucas, muscandu-i lobul urechii.
"-I-Imi pare rau, d-daddy..." . Jungwoo nu a vrut sa il supere.
"-Nu asa!" apoi Lucas il tranti in genunchi pe Jungwoo. "Fa-o cum trebuie, pisoias" ranji cel mare.
Las smutul pentru capitolul urmator pentru ca trebuie sa plec
CITEȘTI
Innocent
Fanfiction"-De acum iti voi spune babyboy" "-S-Si eu cum ar trebui sa-ti spun?" "-Daddy"