15

1.1K 85 3
                                    

In acel timp, Lucas s-a dus la Jungwoo in camera. Nici nu a batut la usa. A intrat direct, iar atunci, l-a vazut pe Jungwoo pe podea.

"-P-Pleaca..." mormai Jungwoo secat de puteri.

"-Nu fi rau cu daddy" spuse Lucas pe un ton suparat.

"-Nu imi pasa" raspunse Jungwoo sec.

"-Ce e cu atitudinea asta fata de mine?!" se rasti Lucas. Il apuca de par si il trase aproape de el. "Trebuie sa fii pedepsit" apoi il trantise pe pat, cu fata in jos.

Jungwoo ar fi ripostat daca ar avea puterea, sau poate ca l-ar fi lasat. Chiar si daca nu ii era rau era destul de slab si nu avea tupeul sa ii faca fata lui Lucas.

Jungwoo era gol in mijlocul patului, suspinand. Stia ce il asteapta. Tot ce dorea era sa dispara de pe fata pamantului.

Lucas si-a inlaturat hainele, apoi a intrat cu putere in Jungwoo. Nu ii pasa ca cel mic mai avea putin si vomita, sau lesina. Lucas dorea sa se satisfaca si asta obtinea. Saracul Jungwoo, gemea de durere.

Nu isi mai putea simti nicio parte din corp, iar faptul ca ii era extrem de rau, nu ii provoca nici un fel de mila lui Lucas, astfel incat sa il lase in pace.

Jungwoo strangea cearceaful patului cu putere. A inceput sa planga. Incerca sa ii spuna lui Lucas sa se opreasca dar nu reusi.

Fundul lui Jungwoo era rosu din cauza palmelor dure aplicate de Lucas.

"-Geme-mi numele!" spuse Lucas printre gemete in timp ce se misca brutal.

"-N-Nu.."

"-Fa-o!" tipa Lucas tragandu-l de par.

"-L-Lucas...." gemuse Jungwoo. Apoi Lucas ejaculase tot in interiorul lui Jungwoo.

"-Fa-o din nou!" spuse Lucas in timp ce isi freca membrul de intrarea lui Jungwoo.

"-D-Daddy..a-ah..."

"-Sa nu imi mai raspunzi urat, da, babyboy?" rase Lucas dandu-i iar o palma puternica, apoi se imbraca si pleca.

Jungwoo ramasese din nou singur, dezbracat, plangand.

incep sa nu mai am inspiratie:(

Innocent Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum